2009. szeptember 27., vasárnap

Életem hajnala 5.fejezet


Robert Pattinson állt a hátam mögött.Személyesen és teljes életnagyságban.Ha bírtam volna akkor most tuti hogy az állam a betonon koppant volna.De mivel szerintem egy felvágós kis... inkább nem részletezem.Mivel úgy is kissé ünnepélyesen vagyok öltözve ezért úgy döntöttem adom egy kicsit a rajongó szerepet.
-Áááá Robert Pattinson!Jézusom pont most hagytam otthon a fényképezőgépem?Hol lehet a telefonom?-kezdtem el a táskámban turkálni.Hát kicsit meglepődött hogy én ott visítozom neki...
-Na álljon meg a menet!Te valami őrült rajongó vagy?-kissé elképedhetett...
-Áááá Pattinson hozzám szólt?Ki hallotta?Ki hallotta?-visítoztam ismét.
Tiszta hülyének nézhetett.Hát mit ne mondjak...jó színésznő vagyok...
-Cathy hát itt vagy?Már mindenütt kerestelek!-Kris hangja a hátam mögül jött.
-Áááá Kristen Stewart engem keres!Ki látta?Ki hallotta?-Kris nyakába ugrottam.
-Úgy döntöttem adom a lelkes rajongót.Lepődj meg.-suttogtam a fülébe.
-Kris.Te ismered?-Pattinson kicsit meg lehetett lepődve xD
-Igen.-egymásra néztünk Krissel és átkarolta a vállam-Rob.Hadd mutassam be a húgomat.-Rob pofijába villantottam egy hatalmas mosolyt.
-Ünneprontó.Amúgy tényleg a húga vagyok.Cathy Hale-nyújtottam neki kezet.Megrázta.
-Nem is tudtam hogy van egy húgod.-tuti hogy még mindig az őrült rajongó szerepemen járt az esze...
-Hajnali hatig én sem tudtam hogy van egy nővérem-mondtam neki.
-Amúgy mi volt ez a visítozás?-tudtam hogy szóba kerül...
-Háát...nem tudom.Én ilyen vicces lány vagyok.-mosolyogtam-Meglepődtél ugye?
-Az nem kifejezés.-Kristent hívták sminkelni és mi kettesben maradtunk.Na szép.Egyedül ezzel a bájgúnárral.
-Nyugodt lehetsz.Téged nem bírlak annyira mint amennyire eljátszottam.Jó a színészi gyakim -mosolyogtam utálatom tárgyának szemébe.
-Ó.És mi lenne ha most szépen hívnám a biztonságiakat hogy tűntessenek el?-miközben ezt mondta ravaszul vigyorgott és közelebb rántott magához.
-Megpróbálhatod.Nem fog menni.
-Miért is nem?
-Egyrészt mert pár emberrel megismerkedtem a forgatás alatt és szerintem se Catherine, sem Ashley se Taylor főként Jackson sem lelkesedne az ötletért.És ahogy Krist megismertem ő egyből a szemedet kaparná.Másrész meg meg tudom védeni magam a falusi tahókkal szemben.Úgyhogy most engedj el.
Vigyorogva elengedte a karomat és azt mondta:
-Ingerlékeny.Úgy mondanám túlságosan harcias.
Háttal voltam mikor mondta.Visszafordultam:
-Még egy ilyen beszólás és letépem a lábad a szemedbe dugom aztán fuss amerre látsz.Ciao.
Épp nyitottam volna az ajtót mikor éreztem hogy a hátam mögé áll.Az ajka a fülemnél volt.
-Ugyan cica.Ezt még te sem gondoltad komolyan.
Na itt betelt a pohár.megemeltem hátra a jobb lábamat és tökre pontos voltam.Hallottam a puffanást ahogy eldőlt.Vigyorogva léptem ki a fényre.Páran berohantak hozzá megnézni hogy mi van vele...Oh jézus...Jackson és Ashley csak vigyorgott a többiek rosszalló arcokat vágtak.Hozzájuk mentem oda először.
-Bocs,de nem tudom magam fékezni mikor felmegy bennem a pumpa.-mindezt mosolyogva.
Most jöttek Jackék.
-Nagy voltál csajszi.Pacsit!
Ugranom kellett hogy elérjem Jackson tenyerét.Nevetett egy sort.
-Jól elbántál vele.De nem volt egy kicsit erős?-Ash aggodalmaskodott...
Hárman összenéztünk elvigyorogtuk magunkat aztán tök egyszerre szólaltunk meg:
-Neeeem!-és aztán úgy nevettünk ahogy csak a torkunkból kifért.Jó kis csapat voltunk mi hárman.=)Kris is csatlakozott hozzánk.Elmeséltük neki.Háát.Gratulált és azt mondta ha még egy ilyen van szóljak és ő letépi a fejét.Hát ezért nem kételkedtem a tesómban =).Jó emberismerő vagyok.Jack is valahogy így vélekedett.
-Van kedvetek este meginni valamit?-Jacksonnal Kristennel és Ashleyvel egy buliban?Hát persze.Aztán eszembe jutott Lola és amit telefonáltunk.
-Nekem programom van estére.Bulizni megyek az egyik barátnőmmel.De ha gondoljátok gyertek ti is.
-Szuper.Mikor és hol?-hárman egyszerre.Megint nevettünk.
-Hűű de kis buzgómócsingok valakik...Amúgy ma kilencre megyünk Lolával a Retro Palace-ba.Jöttök?
-Azt hallottam ott finomak a koktélok...-Ashley elgondolkozott
-És jó a zene...-Kris se volt rossz véleménnyel...
-És a whiskey sem utolsó-Jacksonban bíztam =)
És aztán egyszerre:
-Hát persze hogy megyünk.
-Jó oké-mosolyogtam-Szervezzetek be még pár embert.Mondjuk Taylort és Kellant.És Kris ha nagyon akarod a patkány is jöhet.
-Szuper.-Attól hogy Kris le akarta tépni Rob fejét még bírja.Blöe.
Aztán Kris hazavitt és elkezdtem szervezkedni.Felhívtam Lolát hogy megmondjam neki mit szervezkedtem.Akkorát visított hogy azt hittem belesüketülök.A többiekkel megbeszéltem hogy nálunk lesz a gyülekező.Nyolc óra.Kilencre vannak itt.El kéne kezdeni készülni.Felbaktattam a szobámba és elkezdtem készülni...



4 megjegyzés:

  1. wáá ez milyen jóó máár :'D
    az "őrült rajongó" :'D
    nagyonbejööön(:
    abbanehagyd! (:
    pusziii.:luciii.*

    VálaszTörlés
  2. sziaa
    köszíí
    reméltem is hogy jó.kell egy kis humor néhanapján...<3
    nemhagyom nyugi.már csak miattad is de folytatom =)
    puszííí <3

    VálaszTörlés
  3. Szia!!

    Jáj szegény RobXD Kapott kicsit a csajtól:)))
    Kicsit meglepödtem hogy Cathy tesója Kristen:)
    olvasom is tovább a kövi fejezetet:))

    VálaszTörlés
  4. jájj.bocs hogy csak most válaszolok =) kellenek meglepő fordulatok =) puszi =)

    VálaszTörlés