2009. szeptember 27., vasárnap

Életem hajnala 8.fejezet


Arra keltem hogy valaki szólongat.Már ébren voltam csak nem nyitottam ki a szemem.
-Nem terhes?-hallottam Kellan hangját.Na szép.
-Dehogy!-Lola-Fél éve nem volt barátja.
Kösszi Lola.Lola az a fajta barát akivel mindent meg lehet beszélni és akire hajnali egykor is számíthatsz.Imádom <3.
Kinyitottam a szemem.Egyből rákezdtek.
-Cathy jól vagy?-Jack
-Cathy nincs semmi baj-Ash
-Cathy...
-Cathy...
-Cathy...
-Haggyátok már!Épphogy felkelt és ti már lerohanjátok!!!Kuss!
-Köszi Lola-a hangom kicsit rekedtes volt-mi történt?
-Háát...úgy 10 perce elájultál.-mondta Kellan.
-Ó jajj.Hány óra van?
-Hajnali 3.Ideje lenne aludni.-Ash.
-Jó oké.Menjetek csak fürdeni.Adok pizsicuccot mindenkinek.
Kerestem 4 Andy pólót és 4 boxer a csajoknak meg 3 bugyit és toppot.
Szép lassan lefürödtek és utánuk én is.
A szobámban Rob várt.
-Te hogy-hogy itt?-elképedtem.Még Kellanra is számítottam de rá nem.
-A többiek már elhúztak aludni és csak én maradtam.
-Ki alszik kivel?
-Ashley Jacksonnal Andy szobájában Kristen Taylorral a mellettünk lévő vendégszobában Lola és Kellan pedig a folyosó másik végén.
-Jajj de jó.-odamentem Drazsé ketrecéhez és kivettem belőle.
-Ja öhm.Igen.Ari a nyuszid.
-Köszi.-Egy öt percet játszottam Drazséval aztán visszatettem és befeküdtem Rob mellé.Előre féltem az estétől de nem is volt olyan vészes.
-Jóéjt-mondtam és felé fordultam.
-Jóéjt-mondta egy mosoly kíséretében.
Valahogyan de két év után nyugodtan tudtam aludni...

Reggel arra keltem hogy valaki simizi az arcom.
Kinyitottam a szemem és Rob mosolygó arcával találtam szembe magamat.
-Szia-mondta
-Helló-mosolyogtam.
Felültem.
-Á a fejem.-kihúztam az éjjeli szekrényem fiókját.Szerencsére volt benne fejfájás csillapító.
Bevettem egy szemet.
-Kérsz?-toltam Rob felé a dobozt.
-Nem köszi.Én nem piáztam be annyira mint te az este.
Elmosolyodtam és visszafeküdtem.Aztán felugrottam.
-Megyek reggelit csinálni.Mit kérsz?
-Őőőő...pirítóst-mosolygott.
-Már rohanok is.
Szerencsére volt itthon toast kenyér.Pirítottam annyit amennyi szerintem egy hadseregnek is elég lett volna csináltam fokhagymás mártást és még kitettem 3 féle vajkrémet az asztalra és szintén 3 féle szalámit és gyümölcslevet no meg egy nagy adag fejfájáscsillapítót..Aztán arra gondoltam hogy felkeltem a többieket.Előszöt Krishez és Taylorhoz mentem.Kristen Taylor hasán feküdt keresztbe és így egy nagy + jelet formáztak.
-Jóreggelt!!!-ordítottam
Kristen akkorát ugrott hogy leesett az ágyról.Én csak röhögtem rajtuk.
-Kárpótlásként kész a pirítós.Irány kajálni.
Ezután jött Ash és Jack.Ők egymást ölelve aludtak.Mit ne mondjak...édik voltak.
Náluk is hasonlóképp ordítottam.
Aztán Kellan és Lola.Kelly a barátosném derekát ölelte Lola meg mosolygott.Ők is cukik voltak.
Náluk is ordibáltam egy sort.Lementem a konyhába.
Meg volt terítve.Tíz perc múlva már mindenki a konyhában ült kómás fejjel.=)
Gonosz vagyok.De nem baj.Miközben reggeliztünk Kelly így szólt:
-Ma mit csináljunk?
-Mért ti nem forgattok?-kérdeztem
-Nem.Hardwickre megítélt nekünk egy hét szünetet.-Jack
-Akkor mit szólnátok ha ma medencéznénk?
-Van medencétek?-képedt el mindenki Lolán és rajtam kívül
-Naja.Ha gondoljátok Nézzétek meg.Ott lehet kimenni-Mutattam a tolóajtó felé.
Mindenki felugrott és elmentek megnézni.Csak Rob és én maradtunk.
-Te nem mész?
-Én láttam tegnap az ablakodból.
-Akkor oks.
-Na hogy döntöttél?
Kis híján kiköptem a narancslevem.
-Mivel kapcsolatban?
-Tudod te azt nagyon jól.
-Jaa.Tudod-a kezére tettem a kezem-Tegnap gondolkoztam.És nem bántam meg.
Ez megtette a hatását.Felkapta a fejét és vágyakozva nézett rám.A többiek jöttek visszafelé.
Elvettem a kezem és azt suttogtam :
-Majd megbeszéljük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése