2009. szeptember 29., kedd

Életem hajnala 13.fejezet


Ittunk mindenféle bort,pezsgőt,Bacardi-t,Vodkát na meg azt az ütős kis whiskey-t.Totál beálltunk.Kimentünk medencézni.Rajtam és Lolán kívül mindenki beájult a vízbe...mi csak ott röhögtünk...lényeg hogy megint nagy pancsit csaptunk.Mikor tízkor kiszálltunk olyanok voltunk mint egy aszalt szilva...Leültünk egy körbe és elkezdtünk mesélni.Azokat a röhögéseket amit műveltünk...
-Cath te jössz...
-Ja öhm oké.Kis koromban Andy lerajzolt három kiskacsát és kért hogy nevezzem el őket.Alig tudtam még beszélni...Úgyhogy szegény kacsák neve Pó Öp és Tá lett...
Mindenki szakadt.Még én is.
-Andy?Hogy is volt a gumicukros eset Cath-el?-Rob
-Ja igen-Andy feleszmélt.-Cathy kiskorában azt mondta a gumicukorra hogy takonycukor.-röhögés ezerrel
-És Rob mi is volt Lizzyvel amikor játszottatok?-ha ő így én is így
Lesütötte a szemét-Claudiának hívott és lánynak öltöztetett...-röhögés...Még egy pár sztorit elmeséltünk aztán Andy kidőlt.Szegénykém nem bírja a piát.Kellan felvitte a szobájába.Mi meg leültünk horrorfilmeket nézni.Aztán jöttek a rémtörténetek.Megjegyzem egyiken másikon kitört rajtam a majré.Jack olyanokat mesélt...
- ... és sohasem találtak meg a négy fiatalt. Meghaltak, de sohasem jutottak el a másvilágba. Itt tanyáznak nálunk, köztünk járnak. Teliholdkor még ma is megjelennek... mind a négyen... és énekelnek... ugyanazt, amit akkor hallottak.... a halál dalát....
Na ez volt az egyik.De itt nagyon besz.rtam.Főleg mikor zajt hallottam a lépcső felől.Majré ezerrel.Aztán olyat röhögtünk...
A szitu a következő volt:Andynek szokása hogy meztelenül alszik.És ilyenkor hajnalban mikor megy ide oda akkor meztelenül megy mert semmi ereje nincs hogy felvegyen egy rohadt boxert.Így nem egyszer láttam már a bátyámat ádámkosztümben...És most is Andy tök pucéran jön lefele kómás fejjel.
-Sziasztok.Van valakinél fejfájáscsillapító?
-Andy nálam egy boxer van de az ebben a percben sokkal jobban kell mint egy gyógyszer...
Andy lenézett és tök vékony hangon sikított egyet.Aztán futólépésben felment a szobájába.Röhögtünk egy csomót.Aztán én szépen lassan végig néztem ahogy a többiek kidőlnek a párnákra amiket leraktunk.Ash...aztán Kris...Rob...Kellan...Lola...és én...Jack nem tudom mikor dőlt ki.De ebben a percben nem is érdekelt.Én sokkal boldogabb voltam az álmaimmal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése