2009. szeptember 27., vasárnap

Életem hajnala 9.fejezet


Kellan már a tenyerét dörzsölte mikor visszajöttek.
-Na a mai nap is jó lessz.-vigyorgott
-Örülök neki-mosolyogtam vissza- szerváljatok valahonnan fürdőgatyát.Olyat én nem tartok itt.Viszont bikinit annál többet-kacsintottam a csajokra.Amíg a pasik kölcsönkérték az autómat hogy visszamenjenek a hotelbe fürdős cuccokért addig én a csajokkal bikinit válogattam.
-Mit szólnátok ha egyformában lennénk?-kérdezte Ash
-Nekem jó-mondtam.Egy pink-fekete csíkos fürdőruciból volt vagy 10 db.Az hogy sikerült?A 14. szülinapomon medencés partit tartottam és mindenkinek egyformában kellett lennie.
-Nekem is-Kris
-Nekem szintén-Lola
-Akkor ezt eldöntöttünk.
Felvettük a rucikat és lementünk koktélokat csinálni a konyhába.
Épp az almát vágtam össze mikor Lola ezt kérdezte:
-Cathy?
-Igen?
-Mi van veled és Robbal?
-Mi lenne?-mosolyogtam, de belül rettegtem.Mi van ha Lola rájött hogy tetszik nekem Rob?És arra hogy nem is kicsit?
-Háát...ahogy benéztem akkor nagyon fogtad a kezét...-Lola
-Hát igen.És nagyon jól elvoltatok mikor cigiztél tegnap...-Ash
-Na igen-Kris
-Bagoly mondja!Kellan nem engem ölelgetett reggel...nem én ölelgettem Jacksont és nem én feküdtem Tayloron...amúgy meg honnan tudjátok mi volt tegnap?
-Már tök régóta kint voltatok mikor Ash úgy döntött hogy kimegy és megnézi hogy mi van és meglátta ahogy smároltatok...-Kris
-És Ash neked rögtön el kellett játszanod a pletykás vénasszonyt?
-Igen!-Ash.
-És lessz valami?-Lola
-Passz-mondtam.
Csináltuk tovább a koktélokat mire a fiúk is megjöttek.Rob folyamatosan engem bámult mikor beszálltam a medencébe.Úsztam pár hosszt mikor visszafordultam.A többiek csak álltak a medence szélén.
-Nem jöttök?
Feleszméltek.
-Ja de.
Kellan belökte Asht Taylor Kellant Jackson Taylort Lola Jacksont Rob Lolát Kris Robot és én meg kiszálltam és Belöktem Krist =)
Nagy pancsit csaptunk.Aztán kifeküdtünk napozni.Jó kis nap volt.
Este eldöntötték hogy megint nálam alszik a banda, ha nem baj.Természetesen nem volt baj.
Megvacsiztunk.Aztán Kellan kitalálta hogy üvegezzünk.Leültünk egy körbe.
-Kezdhetek én?-kérdezte Ash
-Ahamm-mondtuk.És persze hogy engem pörgetett ki.
-Cathy édesem.Felesz vagy mersz?
-Felelek.
-Tegyük érdekesebbé a játékot.-Kellan.-Ha valamit nem vagyunk hajlandóak megcsinálni akkor egy zálogot kell adni.És csak egyszer lehet felelni.És az csak egy bizalmas kérdés lehet.
-Oké-bólintott rá mindenki
-Szóval ott tartottunk hogy én felelek-mondtam
-Ja igen-Ash visszatért a jelenbe-Szűz vagy még?
-Nem-mondtam.-Én jövök.
Kellant pörgettem ki.
-Kelly?Felesz esetleg mersz?
-Felelek.
-Minek ölelgetted Lolát?
Kellan levette a pólóját.
-Óh szóval ez ilyen bizalmas?
Kelly csúnyán nézett rám
-Na jól van meg ne ölj...
És folyt tovább a játék...
Mindenki szivatott mindenkit.Nekem Jackson hasáról kellett fagyit enni és mivel már csak póló-bugyi volt rajtam ezért nem nagyon akartam megválni egyiktől sem.Rob a szomszédba ment szerelmet vallani.Taylornak a tudakozót kellett azzal a kérdéssel zaklatni "hogy vajon a szumósok ki tudják e törölni a ... vagy vannak erre felbérelt munkások?"Ashnek és Krisnek zenére kellett fehérneműig vetkőzni.Kellan az erkélyre ment kiabálni hogy kicsi a ... .Lolának le kellett smárolnia Kellant.Jacknek is a tudakozó maradt csak neki egy piás emberkét kellett eljátszania aki ilyesmiket kérdez:hol vagyok, mennyit ittam, az asszony dühös lessz meg ilyesmik.Aztán elvonultunk aludni.Szobafelosztás ugyanaz.Mivel nem tudtam aludni ezért kimentem a medencéhez és elszívtam egy-két cigit.A holdat bámultam az egyik napozóágyról.
-Te sem tudsz aludni?-ezer közül is felismertem volna ezt a hangot.Rob.
Hátrafordultam és rámosolyogtam
-Nem
Leült mellém.
-Az nem jó.
-Ahogy vesszük.Olyan szép a hold.
-Az.Szóval beszélhetnénk?
Ránéztem.
-Muszáj lessz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése