2009. szeptember 25., péntek

Életem hajnala 4.fejezet


Kristen mosolygott mikor leértem.
-Mehetünk?
-Persze!
Bezártam a házat és bekapcsoltam a riasztót és már mentünk is.Kristen egy ezüst Volvóval jött elém.
-Ez most valami vicc?
-A forgatásról kértem kölcsön...
-Az jó...
Elindultunk a pláza felé.Nagyon sokat nevettünk és beszélgettünk.Sok mindent megtudtam róla.De ez fordítva is így volt.Délután két óra fele lehetett...
Épp egy kávézóban ültünk mikor Kris-nek megcsörrent a mobilja.
-Bocs ezt muszáj lesz felvennem.
-Semmi baj vedd csak.

-Szia mondjad.
-...
-Egy kávézóban ülök a plázában.Mert?
-...
-Nem!Négyre kell ott lennem!
-...
-Óh basszus...máris indulok
-...
-Oké szia!

-Bocs de mennem kell forgatni.Hardwicke most szólt hogy hamarabb kész lettek valami technikai izével úgyhogy mennem kell.Van kedved velem jönni?
-Háát...Ha nem zavarok...
-Jajj persze hogy nem zavarsz.Na gyere.

Beültünk a kocsiba és mentünk forgatni.Hatalmas hely volt.És tele nyüzsivel.Megismerkedtem Taylor Launtherrel, Jackson Rathbonne-al Ashley Greene-vel és Catherine Hardwickkel.Amennyit beszélgettem velük abból az derült ki hogy tök jó fejek.Jackson még meg is ölelt =)Bementem Kristennel a forgatásra.Bellás jelenetet forgattak.Éreztem hogy rezeg a telefonom.Suttogva bocsánatot kértem és kimentem az "utcára" telefonálni.Hát persze hogy a bátyám hívott.Jackson kikísért.Bementünk vmi büfé szerűségbe.Én leültem az egyik asztalhot addig Jack vett magának meg nekem egy kávét.Felvettem a telefont.
-Halló?
-Szia hugi minden oké?-ha ő így én is így.
-Nem.Nincsen-kicsit sírósra változtattam a hangom
-Miért?
-A csajszi kijelentette hogy én csak egy zabi vagyok és hogy ne merjek az apja közelébe menni vagy megkeserülöm.Még a nevét se tudtam-hüppögtem.
-Hol vagy most?Nem bántott?
Na itt kitört belőlem a röhögés.
-Jajj bratyó akkora egy hülye vagy.Annyira nem ismert hogy ne tudd hogy ha valaki beszól akkor jobbik esetben visszaszólok rosszabbikban pedig letépem a fejét?
-Ja de...-az én bátyám.De azért imádom...
-Amúgy elmentünkKrissel plázázni most meg itt vagyok vele forgatni...
-Az jó hugi.Na nem is zavarlak tovább megyek főzni.Szia.
-Szia Andy.

Letettem a telefont és röhögtem egyet.Addigra Jack visszaért a kávéval.Addig még mindig mosolyogtam.Megkávéztunk és sokat beszélgettünk.Jack tök jó fej emberke.Vannak jó kis beszólásai.=)Mikor Jacket elvittél sminkelni addig én megint telefonáltam.Ezúttal a barátnőmet hívtam hogy szervezzünk estére egy kis party szerűséget .Lola készségesen benne volt.Megbeszéltünk és letettem.Már épp indultam volna vissza Krishez amikor egy hangot hallottam a hátam mögül:
-Te meg ki vagy?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése