2009. szeptember 25., péntek

Életem hajnala 3.fejezet


A cigimet letettem a hamutálba és mentem ajtót nyitni.Vajon mit fog rólam gondolni?Itt állok egy rózsaszín kacsás hosszú pizsigatyóban és egy fehér "kiss me please" feliratú trikóban mellesleg a hajamról nem is beszélek.Hát ez van.Senki nem tökéletes reggel fél hétkor...
Kinyitottam az ajtót.Egy barna hajú lány állt előttem magasabb volt mint én bár nem lehetett több tizennyolcnál...A világ Kristen Stewart-ként ismeri.
-Szia!-köszönt és mosolygott
-Helló-mondtam de nem mosolyogtam.
-Cathyt keresem.Itthon van?
-Mondjad, mit szeretnél.
-Te vagy Cathy Hale?-döbbent meg
-Teljes életnagyságban.
-Hűű.Kicsit idősebbnek képzeltelek.Kristen Stewart-mondta és kezet fogtunk.
-Örvendek.Mi a baj a korommal?17 vagyok.
-Fura...
-Micsoda?
-Nem kéne kicsit magasabbnak lenned???
-Alacsonyra nőttem...anyu is alacsony volt.
-Értem.
Csak méregettük egymást egy pár pillanatig.
-Óh milyen udvariatlan vagyok-csaptam a homlokomra-Nem jössz be?
-De szívesen-mosolygott.Ezúttal én is visszamosolyogtam.
Bementünk és ő leült a konyhaasztalhoz.Csak két székünk volt.Nem nagyon jártak hozzánk vendégek...Megálltam az asztal előtt és elkezdtem hadarni:
-Mit kérsz kávét cappuchinót teát gyümölcslevet esetleg?
-Mmmm...Kávét.Köszi.
Kiöntöttem neki a még meleg kávét és leraktam elé az asztalra.
-Cukrot,tejet?
-Nem köszi.Én már csak a feketét nyomom.
-Hát oké...-leültem vele szemben.A cigim addigra elégett.Pech.
Nyúltam a dobozért és a gyújtóért.Már épp gyújtottam volna meg amikor Kristenre néztem.
-Bocsáss meg.Rossz szokásom.Nem zavar?
-Nem.
-Oké-rágyújtottam.
-Minek köszönhetem a látogatásod?-kérdeztem.Úgy döntöttem inkább adom a hülyét...
-Hát úgy fest hogy féltestvérek vagyunk.
-Tudok róla.És?
-Hát úgy gondoltam hogy ha már van egy másik tesóm akkor megismerem.Elmehetnénk vásárolni meg dumcsizni.Mit szólsz?
Nem tagadom : a ruhatáramra eléggé ráfér egy felújítás.Meg hát én is majd kirágtam magam a bőrömből hogy megismerjem Kristent...
-Oké-mondtam-Öt perc és kész vagyok.Felkapok valami normális göncöt és megpróbálok emberi külsőt varázsolni magamra...
Kristen nevetett egyet majd bólogatott.Gyorsan felkaptam magamra egy sötétkék csőgatyát egy fekete fűzős felsőt a hajamat kivasaltam a szememet kihúztam feketével a csőgatyához felvettem a kedvenc magassarkúmat fújtam egy kis parfümöt magamra bekészítettem a pénzem és elindultam lefele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése