2009. szeptember 27., vasárnap

Életem hajnala 11.fejezet


Ugrok egy kicsit az időben...
Egy hónap telt el azóta hogy Robbal összejöttünk.Azóta is kölcsönösen imádjuk egymást.Bemutattam őt Andynek.Jól kijönnek egymással.Most imádatom tárgya nincs itt =(
Francia országba kellett utazni.Délután három óra.És én most kelek... no de persze nem magamtól.Hát persze hogy felkeltenek.A telefonomon a Panic!AT the disco-tól a Lying is the most fun... keltett.Ez nem más mint : Rob!Gyorsan felkaptam.
-Halló?
-Szia kicsim.Felkeltettelek?
-Nem számít.Úgysem tudok jót aludni ha nem vagy itt.
-Jajj kicsim tudod hogy én sem.De már csak két nap és otthon vagyok.
-Oké.-csöngettek-bocs de le kell tennem.Csöngettek.Szia.Majd még beszélünk.
-Szia.Szeretlek.
-Én is.Nagyon.Szia-és letettem.
Valami állat nem száll le a csengőről.
-Megyek már!-ordibáltam.
Lerohantam a lépcsőn közben felrángattam magamra egy rövidnadrágot.Tangában mégsem nyithatok ajtót.Szép is lenne.
A postás állt az ajtóban.Valami fiatal srác.Mikor meglátott meg sem bírt szólalni.Megértem.Az amúgy is rövid szürke toppom szabadon hagyta a hasamat.Mindig ezt csinálom ha másik köldögpiercinget teszek be.Most egy rózsaszín köves volt.
-Igen?-kérdeztem mivel a srácnak nem nagyon akaródzott megszólalni.
-Ja öhm ajánlott küldeményt hoztam Catherine Hale-nek.
-Én vagyok-mondtam.Vártam hogy mikor kaphatom már meg a csomagot.
-Megkaphatnám végre?
-Ja persze elnézést.Itt és itt kell aláírni.-aláírtam.Miközben írtam a pasi egyre csak stírölt.Ránéztem.
-Már boccs de úszóhártyám van vagy valami rendellenesség azért bámulsz ennyire?
-Öööö...-ekkor a mobilom csörgött.Mit sem törődve a gyerekkel akinek szerintem simán a nővére lehettem volna.
-Igen?
-Szia kicsim gond van?
-Szia szívem.Nincsen.
-Mit hozott a posta?
-Nem tudom-lehalkítottam a hangom-új postásunk van.Valami irtó fiatal gyerek.Folyton bámul.
Rob nevetett egy sort-Azt meg is értem.Én is így szoktalak bámulni.
-De te legalább nem ennyire feltűnően.Ennek itt majd kiesik a szeme.Na megyek mert még lelép a csomagommal.Szeretlek.
-Én is téged.Szia.
-Szia.
Visszamentem az ajtóhoz.
Mit sem szólva kivettem a csomagot a kezéből.
-Köszönöm.-és becsaptam az ajtót.
Leültem a kanapéra és kibontottam a csomagot.A tetején egy cetli feküdt rajta hogy szeretlek.Robert!Egy ruha egy pár cipő egy nyaklánc egy pár fülbevaló és egy táska.A ruha halálfejes volt a nyaklánc szintén.A fülbevaló csak egy fekete gyöngy a cipő fekete csipkemintás.Egyszerűen imádnivaló.
Visszahívtam Robot.
-Igen?-kissé nevetős
-Megöllek megfolytalak kiheréllek felakasztalak de csak azután hogy megcsókoltalak.
-Szóval tetszik.
-Ezt nem lehet nem szeretni.
-Gondoltam nincs mit felvenni a Teen Choic-ra...
-Áááá.Te el akarsz vinni?
-Hát...persze.A nyilvánosságnak ideje megtudni hogy barátnőm van.Csoda hogy eddig nem jöttek rá.
-Na ja.Megyek felpróbálom.
-Menj.Aztán felejtsd el mit ígértél a csókon kívül...
-Megbeszéltük.Szeretlek.
-Én is téged.
Gyorsan felvettem mindent és meglepődve tapasztaltam hogy pont passzol.És azt hogy jól áll.Még csak négy óra volt.Átöltöztem ismét itthoni cuccba.Felvittem a szobámba a ruhát.És a kanapén megint elaludtam.Arra keltem ismét hogy csörög a telefonom.Rob.Megint.
-Szia.-kopogtak
-Szia.Jól hallom kopogtak?
-Na ja.Ma nagyon népszerű vagyok.Leteszem.Később hívlak.
-Ne tedd le.Hallani akarom a reakciód.-közben elindultam az ajtó felé.
-Azt ne mondd hogy megint küldtél valamit.
-De-de.
-Mit?-eközben kinyitottam az ajtót.Rob állt ott.Kinyomta a telefont.
-Ezt- és megcsókolt.Csókolt ott ahol csak ért...És aztán minden jött magától...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése