2009. szeptember 27., vasárnap

Életem hajnala 7.fejezet


Elindultunk.Szinte egész végig röhögtünk.A whiskey megteszi a hatását.Leparkoltunk és bementünk.Nagy volt a nyüzsi.Báár...itt mindig nagy.Kicsit bepiáztunk és a csajokkal elvonultam táncolni.Nekiálltunk rázni.Én Ashleyvel Lola pedig Kristennel.Ahogy Jackék néztek...Háát az felejthetetlen élmény lessz.Csomót táncoltunk aztán megittunk még egy kör piát.
A DJ srác már egy ideje nézte amit művelünk aztán bekiáltott a mikrofonba.
-Héé csajok aki nem mert nem nyer!Kér mojitót kap az aki a pulton táncol.
Én egyből felpattantam a pultra aztán egy-két másodperccel később a többiek is követtek.Elfoglalták a rudakat.Kris táncolt Taylor előtt Ashley Jackson előtt Lola Kellan előtt és nekem jutott az a pávián képű kishörcsög.Na nembaj.És akkor a DJ feltette azt a számot amire a legkevésbé számítottam : Melanie Fiona - Give it to me right. Háát...erre a számra nem lehet keringőzni...Úgyhogy Lolával lenyomtunk egy kis simulós tapizós dance-t de ahogy láttam Ash és Kris se tett mást...Szegény köcsinek majd kiesett a szeme mikor nyomtam egy puszit Lola szájára =)A végén megkaptuk a mojitót de csak az egyiket ittuk meg.A másikat a srácoknak adtuk.Aztán mikor meguntuk úgy döntöttünk elmegyünk Karaokee-zni.Na szép.Részegen.De jó.Én lefoglaltam Jacket.Nehogy már megint vele kelljen.Mi maradtunk utoljára.A Seethertől a Brokent választottam.Szerettem ezt énekelni.Jackson végigröhögte az egészet/persze nem a mikrofonba/ úgyhogy én énekeltem szinte az egészet. Aztán Elmentünk bowlingozni.A többiek döntöttek így.Én nem is játszottam.Nem nagyon szerettem.Inkább gondolkoztam és szürcsölgettem az Epres Cappy-met.Ahogy Rob rám nézett...olyan fura volt.Nem úgy nézett mint Ash-re vagy Lolára.Hanem...mintha én lennék az élet a földön.Mikor erre rájöttem a mellkasom már nem kicsit hullámzott.
-Cath.Jól vagy Pöttöm?-Kellan aggódva
-Persze.Csak asszem kimaradt a mai nikotin adag.Kimegyek cigizni.Valaki?-aztán meg is bántam hogy megkérdeztem.Hát persze hogy Rob ugrott fel és kereste elő a cigijét.Addig én kimentem és leültem a lépcsőre.Kivettem egy szálat és én hülye rájöttem hogy nem hoztam gyújtót.
-Csak nem ezt keresed?-kattogtatta a gyújtót a hátam mögött Rob.
-De-mosolyogtam rá.Nem tudom honnan jött de rámosolyogtam.Meggyújtotta a cigimet-kösz.
-Nincs mit.Nem is tudtam hogy cigizel.-Hát persze hogy többet és többet akar megtudni.
-Sok minden van amit te még nem tudsz rólam-mondtam halkan.
Leült mellém a lépcsőre.Észrevettem hogy reszketek.Júliushoz képest hideg volt.
-Csak nem fázol?-kérdezte és a vállamra tette a kezét.Ahol hozzámért a hideg helyett valamilyen kellemes bizsergés lett...
-De-és nem tudom milyen ötlettől vezérelve de közelebb csúsztam hozzá.
-Mintha most kedvesebb lennél velem mint délután-suttogta és közelebb hajolt hozzám.
-Tudod-suttogtam most már én is-nagyon be vagyok rúgva.Holnap már ugyan olyan leszek mint délután.
-Akkor élvezzük ki amíg nem vagy hárpia-suttogta és megcsókolt.Áááá.Valami fantasztikusan csinálta.Akármennyire is nem akartam elhúzódtam.
-Ezt nem lenne szabad-suttogtam-én elvileg utállak.
-Elvileg és nem gyakorlatilag.
-Reggel már gyakorlatilag is utálni foglak.
-Vagy talán mégse.
-Te abban ne legyél biztos.
Hallgattunk egy darabig.Míg szívtam a maradék cigimet addig azon gondolkoztam hogy mekkora egy állat vagyok.Itt csókolózom az ellenségemmel a bátyám meg azt se tudja hogy hol vagyok.Na mindegy.Andy úgyis tudja hogy bulizom.Ha nem az meg az ő baja.
-Vissza kéne menni.-szólt
-Te menj csak.Én hazamegyek.
-Miért?
-Nem vagyok jól
Ebben a pillanatban kiléptek a többiek röhögve.Lolát Kellan, Ashleyt Jack Krist pedig Taylor ölelgette.Na szép.Legalább ők elvoltak.
-Na mi az?-felálltam és eleresztettem egy mosolyt-Mehetünk haza?
-Jaa.Én mindjárt összeesek-Ash úgy látszik nem bírja tovább.
-Akkor menjünk.Busz vagy séta?
-Séta.-mondták egyszerre.Valahogy kijózanított a cigi közbeni beszélgetés magammal.Miközben sétáltunk Rob mellém szegődött.Ajajj.Ettől féltem.Most jön az a duma hogy figyeljmár.Nekemtetszel.Ajajj.
-Megbántad?-kérdezte lehajtott fejjel.
Ránéztem.Ő is rám nézett.Aztán visszahajtottuk a fejünket és válaszoltam.
-Még nem.Holnap már talán bánni fogom.
-Talán?Ezek szerint...
-Nem!Ez csak egy csók volt!Semmi több.-bármennyire is bántam kimondtam.Talán nem csak egyoldalú ez a megkedvellek dolog?Cathy uralkodj magadon.Őt délután még utáltad.Bármennyire is azt ordították az ösztöneim hogy ne törődjek vele én nem tudtam figyelmen kívül hagyni.Istenem.Ez mért pont velem történik?
-Hát-kezdett bele-attól hogy nem lessz több én azért élveztem.
-Én is.-suttogtam lassan.Szerintem nem hallotta meg.
-Te nem?-kérdezte
-De.-mondtam egy picit hangosabban.
Elmosolyodott.
-Ne éld bele magad.
-Nem fogom-ígérte.Közben megérkeztünk a házhoz.Kinyitottam az ajtót.A konyhaasztalon egy cetli várt : Cathy!Egy hétig nem leszek itthon.Nick a főnököm egy hétre elutazik főzőcskézni mindenhol és engem meg Mike-ot kért hogy menjek vele.Remélem nincs harag.Puszi : Andy
UI.:Locsold meg a virágokat és etesd meg Drazsét,Mangót,és Nutellát.
Drazsé a nyuszim Mangó és Nutella meg Andy hörcsögei.Tök jó.Egy hétig egyedül.F.asza.
-Okké.Szóval van az én szobám.-felmutattam az emeletre.Nem nehéz megtalálni.Halálfej van az ajtómon és egy tábla : Cathy szobája.Kívül sokkal de sokkal tágasabb!!!-Kétszemélyes ágy ami az enyém meg ha gondolja még valakié.A bátyám szobája az enyém mellett van.Nem fog megharagudni ha ketten ott alszanak mivel egész héten nem lesz itthon.A két vendégszoba Andy szobája és az enyém mellett vannak.Tietek a fürdő és a szobák.Én majd megyek utóljára.-innentől nem emlékszem semmire.A világ egyszerűen csak elsötétült.



2 megjegyzés:

  1. Szia!!!

    Fu, a kiscsaj nagyon nyomja a piátXD Mintha magamat látnámXD Hihi:))

    VálaszTörlés
  2. sziaaaa =)
    hát igen... cathy egy piás kiscsaj... nagyjából magamról mintáztam... de csak egy pár tulajdonságát... =)puszi

    VálaszTörlés