2009. szeptember 27., vasárnap

Életem hajnala 6.fejezet


Lezuhiztam és elkezdtem készülni.Kipakoltam az ágyamra a lehetséges ruhadarabokat.Egy fekete csőnadrág mellett döntöttem hozzá egy pink felső amin kis fekete halálfejek vannak és egy pink-fekete kockás balerina cipő.A szememet kihúztam feketével a számon pink szájfény virított.Befújtam magam a kedvenc parfümömmel és már készen is voltam.A cigimet a kulcsokat a mobilomat és pénzt pakoltam a kis pink tatyómba.Épp időben mikor csöngettek.
Lerohantam a lépcsőn és ajtót nyitottam.Kellan és Jackson vigyorgott rám az ajtóból.
-Sziasztok.Gyertek beljebb.
-Szia csajszi.Csini vagy.-Jackson és megpuszilt.
-Igen.És pöttöm is.-nem csalódtam Kellanban.Nem is ő lenne ha nem szólt volna be =)
-Hát Kelly...a magassarkú nem hülyeség az ilyen apró lányoknak mint én...
Jackson röhögött.
-Mi az hogy Kelly?Vagy Kellan vagy inkább ne is szólj hozzám.
-Oké Kelly.Nem szólok.-Jackson a hasát fogta...
-Amúgy a viccet félretéve...-a pultról elvettem a whiskey-s üveget-szíverősítőt?
-Nem vagy ehhez még fiatal?-Kellan
-3 hónap és tizennyolc leszek amúgy meg nyugi.Egy igazi rosszkislány áll előttetek akinek egy-két pohár whiskey meg se kottyan.Alias bírom a piát.
-Hát jó...-mondta Jackson-De aztán ha beájulsz akkor én nem foglak hazacipelni-Jackson
-Én sem-Kellan.
Melléjük álltam és megveregettem a hátukat.
-Ne féltsetek engem skacok.Szóval tölthetek?
-Na ja.
Kitöltöttem és még mielőtt ittak volna...
-Vigyázzatok.Nagyon ütős!
-Ne félts minket.-egyszerre.
Na ezt megnézem.70 fokos piát isznak.És ezt nem is tudják.Legbelül már röhögtem.A szájukhoz emelték a poharat és ittak egy kortyot.Aztán egyszerre köpték ki.Kitört belőlem a nevetés.
-Csajszi ez hány fokos?-Kellan
-70-röhögtem
-70?-Jack hüledezett-Na ezt még nekem is erős.
Leküzdöttem a nevetésem és komolyan rájuk néztem.
-Így kell ezt csinálni.-És lehúztam a whiskeyt.
-Hűűha-ahogy ámuldoztak...mint az öt éves kisfiúk mikor egy új játékautót látnak a TVben.
-Mondtam hogy egy rosszkislány vagyok-mosolyogtam.Ekkor csöngettek
-Bocs ezt kinyitom.-Rohantam az ajtóhoz és közben azt ordítottam :Jövöööök.
Kinyitottam az ajtót.Ash állt ott Krissel Taylorral és Robbal.Na az estém el van szúrva.Mindegy.
-Sziasztok.Gyertek be.-Ash-nek Taylornak és Krisnek adtam két-két puszit Robra csak megvetően néztem.Bátor srác.Bemerészkedik az oroszlán barlangjába.Az oroszlán aki csak egy dühös kiscica szemével nézi a világot.Senki se akarja megtudni milyen ha elszabadul az oroszlán.
-Szép a házatok.
-Köszike-mosolyogtam majd odasétáltam a whiskey-s üveghez ami mellett álltak a poharak
-Kértek?-mutattam fel a whiskey-t
-Ühümm.
Töltöttem.Nekik is el kellett magyarázni hogy ütős.A többi tisztára mint Kellyéknél...
-Megmutatom hogy kell.
Lehúztam.Ők is mint Kellanék.Aztán megint csengettek.Ez Lola lessz.
Kinyitottam.Lola.Minő meglepetés.Bemutattam mindenkinek.Szegénykém ájuldozott.Ő nem kezelte úgy a helyzetet mint én.Nehezen barátkozott.Vele is ittunk egyet.A többiek másodszorra már lenyelték de még így is köhögtek.Csak Lola és én nem.
-Nnna emberek.Indulhatunk?-kérdeztem egy székre állva.Kissé kiabáltam.
-Igeeeen.
-Oké.Ki hozott kocsit?Mert a Cooperembe csak négyen férünk.Ja és aki hozott annak ajánlom hogy jól gondolja meg mert ott kellessz hagyni a Club előtt.Szerintem senki sem lesz olyan állapotban hogy vezessen.
-Én!-mondta Lola.
-Bíztam benned-mosolyogtam rá.Ugyan olyan Mini Coopere van mint nekem csak az enyém fekete az övé tűzpiros.
-Akkor induljunk.
Velem utazott Jackson Ashley és Kellan.Rob Kristen és Taylor Lolával mentek.És akkor még nem sejtettem hogy mi lessz...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése