2009. szeptember 25., péntek

Életem hajnala 1.fejezet


A medencében ülök.Felnézek az égre.Azon gondolkozom hogy vajon ki utálhat ennyire odafent amivel elszúrta az életem.Vagy talán én szúrtam el magamnak?Egy biztos.Két évvel ezelőtt egy ugyan ilyen forró júliusi napon megváltozott az életem.Tisztán emlékszem mindenre.Még a bátyám utolsó hajtincsére is.

"Andy könnyes szemekkel jött be a szobámba.Ez már magában furcsa volt.Andy sosem sírt.Ezzel próbált "példát mutatni" nekem hogy akármi fájdalom ér felejtsem el és menjek tovább és tovább.Másrészt meg Andy csak akkor jött be a szobámba ha valami életbevágóan fontos volt.Nos ez az volt.
-Cathy...-mondta Andy és elcsuklott a hangja.
-Jézuson Andy mi az?-odamentem hozzá és megöleltem.Visszaölelt.
-Cathy...anyu...és apu...-sírta Andy a hajamba temetve az arcát.Könnyű dolga volt mivel nagyon alacsony voltam.
-Andy.Mi van anyuval és apuval?
-A gép... és ők nem...óh Cathy...
-Andrew Hale!Próbálj már meg normálisan beszélni az isten szerelmére végre!-utáltam ha valaki nem bírt kinyögni valamit csak hosszú szenvedés után a harapófogó segítségével.
-Anyuék...meghaltak...-Andy mostmár teljesen kivetkőzött magából.
-Mi???Andy ez nem... ez nem lehet igaz!Mondd hogy nem igaz!
-Sajnálom Cathy.Igaz..."

Anyuék ügyvédek voltak.Eléggé híresek.Nagyon sokat kerestek.Sokszor mentünk mi is velük.De a sors keze nem volt kegyes.A gép lezuhant.Senki sem élte túl.Azóta eltelt két hosszú év.Nem bírtam megemészteni anyuék halálát.Hihetetlen volt számomra hogy a két ember akivel felnőttem akiknek elmondhattam az örömöm- bánatom nincs többé.Az első hetekben volt a legrosszabb.Nem ettem nem ittam és nem aludtam csak sírtam folyamatosan egy hang nélkül.Ez így ment két hétig.A végén annyira lefogytam hogy kórházba kellett vinni.Negyven kiló se voltam.Ott körülbelül egy hónapot töltöttem.Aztán kiengedtek.Utána már ettem ha csak egy keveset is és szép lassan kilábaltam a zombi üzemmódból.Ott megígértem magamnak hogy soha többé nem fogok sírni semmi miatt.Eddig sikerült...

Térjünk vissza a jelenbe.Még mindig a medencében ülök.Szép lassan elalszom.A víz jó meleg.Altatóval verseng.Azt nem tudom hogy keltem fel,csak arra eszméltem hogy a víz alól jövök fel bosszús arccal és Andy vigyorgó pofijával találom szembe magamat.Szép kis ébresztő...

-Helló hugi...-Andy a hasát fogja a nevetéstől.
-Te állat!Meg is fulladhattam volna vagy hasonlók!Hol az agyad?Elhagytad út közben?-kiabáltam rá a bátyámra.
-Nyugi már!Nem lett semmi bajod.Beteg sem vagy!-mindig ilyen hülye indokokat hoz fel...-csak nyaktól felfele-mondta halkan.
-Hallottam ám!!!
-És akkor mi van?
-Húú Andrew Hale ha egyszer kijövök ebből a medencéből igérem megkeserülöd...-fogadkoztam magamban.
-Na gyere törpe csináljunk valami kaját!
Törpe.Ez volt ez egyik becenév amit használt/és amit utáltam./Ezen kívül Pöttöm voltam Husi és még sorolhatnám...
Picit rólam:17 éves vagyok a nevem Catherine Hale.A hajam színe sötétbarna a szemem tengerkék.Mint mondtam eléggé alacsony vagyok /155 cm /.Piercingem van az ajkam bal oldalán alul és a köldökömben, és egy tetoválás a nyakamon/a tarkóm alatt/ és egy a csuklómon.Középiskolába járok idén végzek.Anyuék halála előtt se nagyon szerettem a sulit, de most még jobbam megutáltam.De hát ez van.

Bementünk a házba és bevetettem magam a fürdőszobába.Gyorsan lezuhanyoztam, hajat mostam, meg a szokásos alvás előtti tevékenykedések...
Mire kiértem az asztalon mát ott voltak a melegszendvicsek.Hát igen.Az én bátyám egy igazi kis szakács.Mondjuk étteremben dolgozik mint szakács úgy hogy meglepő lenne ha nem...
-Te gondolatolvasó lettél?-kérdeztem a bátyámat aki az asztal ellett állt és mosolygott.
-Miért is?
-Háát...épp azt akartam kérni hogy csinálj melegszendvicset...
-Akkor jó étvágyat - mosolygott továbbra is...
Megkajáltunk és Ő elment aludni én kimentem a teraszra és elszívtam egy cigit.Mentolos.Imádom.
Fogat mostam és lefeküdtem aludni.Azt nem is gondoltam volna hogy a holnapi naptól ez eddig átlagosnak hitt életem kizökken a megszokott kerékvágásból...


Háát igen.Első fejezet.Remélem tetszeni fog a többi is.Köszi hogy elolvastad.Folytatást nem tudom mikorra várjátok.Előbb vagy utóbb az is lesz.További szép napot.Szia =)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése