2009. szeptember 29., kedd

Életem hajnala 14.fejezet


Azt nem tudom hogy sikerült de én Jacken feküdtem,Rob a lábamon keresztbe,a hátán Lola,Lola hasán Kellan feje,Kellan ölében Kristen feküdt keresztbe.Lola feje a hasamon és Ash pedig nem volt sehol.Lehet hogy időközben felkelt és felment valamelyik szobába.Felültem.Jack valamit nyögdécselt alattam.Majd láttam hogy fél öt sincs ezért visszafeküdtem.Újra elaludtam...
Mikor felkeltem már sehol senki csak én és Jack.Ezúttal a combján volt a fejem.Csak nézett és mosolygott rám.
-Felkeltél Csipkerózsika?Már azt hittük kómába estél...
-Neked is jó reggelt.Köszönöm hogy kérdezed jól aludtam.Szörnyen fáj a fejem.Hoznál egy adag gyógyszert?
-Reggelt?Délután kettő.Bár én is most keltem.És amúgy nem.Nem hozok neked gyógyszert.-mosolygott-majd te kimész a szép balerina lábaidon és passzézol egyet közbe esetleg nyomsz egy spárgát és elveszed.-honnan tud a balerina múltamról?
-Te honnan...?-kérdeztem és felültem, de ekkor beugrott hogy csomó kép ki van rakva rólam amint táncolok és van egy csomó videó is.Hát igen.Én a balerina.Még mai napig is tudok valamicskét...
-Nagyon ügyi voltál.Hogy-hogy abbahagytad?
-Anyuék halála teljesen kiborított.Tizenöt éves korom óta nem volt rajtam a cipő...
-Értem.Na gyere hercegnő reggelizni.-felsegített és kimentem vele a konyhába.A többiek Andy kivételével mind ott ültek.
-Jó reggelt-köszöntek egyszerre
-Az biztos hogy reggel...de mi benne a jó?Hol van Andy?
-Dolgozni ment.
-Ó basszus.És ti nem bírtatok kiverni az ágyból öhm illetve ebben az esetben a párnák közül hogy szóljatok hogy csináljak reggelit?
-Rob tudta hogy mi hol van és így tök egyszerű volt...-Ash =)
-Hát jó...
Megreggeliztünk.
-Cathy.Te hogy-hogy balettoztál?-Kellan
-Ennyire nem látszik?Ennek ellenére tök hajlékony vagyok...
-Hiszem ha látom-Jack...
Sóhajtottam-Nyomás az udvarra addig felkapom a spicc-cipőm meg valami normális ruhát és elszívok egy cigit.Futólépés.
Felrohantam a cipőmért és felkaptam egy rövidnacit a hajamat felfogtam, nyújtottam egy kicsit közben cigiztem.
Lerohantam a lépcsőn cigivel a számban aztán kimentem az udvarra.A többiek tök izgatottan mint az öt évesek ültek a székekben...Akaratlanul is de elnevettem magam.
-Mi az törpi?-Kellan
-Nekem van öt éves méretem de ti viselkedtek úgy...
-Ja bocsi.Csak kicsit hihetetlen hogy hajlékony vagy...
-Tényleg?Ha nem lennék hajlékony -Ash kezébe nyomtam a nikotint-fogd meg Ash.Meg tudnám szerinted csinálni ezt?-lecsúsztam spárgába.Hát Kelly nem kicsit nézett.
-Hát nem.
-Na és ezt?-felkeltem a spárgából és bóbliztam egyet./állásból híd,hídból kézen álllás és felállsz/
-Hát nem.Oké törpi tényleg hajlékony vagy.
-Jajj édes hát ezt magyarázom húsz perce.Csináljak még valamit vagy mindenki elhiszi hogy hajlékony vagyok?
-Csináld még.Olyan jó téged nézni-Jack.Dobtam neki egy puszit.Rob valahogy furán méregetett ezért rákacsintottam.Spárgázgattam egy kicsit meg ilyesmik aztán odamentem Robhoz és lesmároltam.
-Erre vársz reggel óta igaz?
-Hmm..a kis gondolatolvasó...
-Szeretlek
-Én is téged.
-Jézusom-sikított Ash
-Mi az?
-Ma Teen Choice!!!Készülnünk kell.
Visszafordultam Robhoz:-Ma végre megnézed hogy hogy áll a ruha.
-Alig várom-megcsókolt
-Húzás készülni-nyomtam egy puszit a szájára majd befutottam a házba.Előrángattam a ruhámat a cipőt a fülbevalót a nyakláncot a táskát majd elvonultam fürdeni.A szokásos zuhannyal ellentétben gyertyákat vittem be és relaxáltam.Mit fognak szólni ahhoz a rajongók hogy Robnak barátnője van?Sokat nem tudnak ellene tenni...de én mégis féltem a véleményüktől.Három órán át áztattam magam.A hajammal nem csináltam semmit.A smink nehezebb volt.Végül egyszerű kis fekete sminknél döntöttem egy halvány szájfénnyel.
Egy kocsi dudált a ház előtt.A cuccomat előre összepakoltam.Több napot elfogunk tölteni ott.Azt már Rob elvitette.Leszaladtam a lépcsőn ki az ajtón, be a kocsiba Jack mellé.A biztonság kedvéért vele utaztam.
-Csini vagy-mondta miután lepusziztunk
-Te is.Jól áll a szmoking.
-Mint tehénen a gyatya.
-Nem is.Szexi vagy.
-Kössz.
Egy másfél órát utaztunk mire odaértünk.Jack engem egy hátsó szobába vezetett ahova nem láttak be.Onnan néztem végig az eseményeket.Közben egyszer - kétszer kimentem cigizni.Pont lemaradtam a "legjobb filmes csókról" amikor megkérték Robot és Kristent hogy mutassák be.Erről lemaradtam.De mikor nevetve és smárolva jöttek be a szobába/Ők nem láttak engem az üveg miatt de én mindent láttam/ akkor berontottam.
-Sziasztok.Mizujs?
Kissé megdöbbentek.
-Jajj bocsássatok nem akarok zavarni elvégre Rob én csak a barátnőd vagyok és Kris csak a féltestvéred.Jó estém volt.Kár hogy elszúrtátok.További jó mulatást.-azzal kiviharoztam és faképnél hagytam őket.Egyből a szállodába mentem ahol megszálltunk.Rob cuccait visszapakoltam a bőröndbe és mindet kiraktam az ajtó elé.Az utazótáskáját raktam épp ki mikor vele találtam szembe magamat.Nem is néztem rá csak leraktam a táskát és épp csuktam volna be az ajtót mikor utánam szólt
-Mégis mit csinálsz?
-Teret.
-Egyetlen csók volt az istenért is!
-Igen egy.A közönség előtt.De a többiről még nem is beszéltem.
-Sajnálom.-lehajtotta a fejét.
-Én is.Sajnálom hogy hittem neked.Hogy annyi ideig csak húztad az agyam.Azt hogy eddig hittem neked.Nem értem mit gondolsz magadról.Mért pont ez egyik barátnőmmel?Mért nem olyannal akit nem ismerek?Ne gyere azzal hogy megkértek rá!Engem ez nem érdekel!-kiabáltam.
-Ne rendezz jelenetet-mondta mikor észrevette hogy a többiek is jönnek felénk/Kellan Jack Taylor Ash Lola csak Kristen nem.Szerencséje.
-Ne rendezzek jelenetet?Ne rendezzek jelenetet?Nem vagyok egy nyamvadt kis csicska hogy azt tegyem amit te mondasz!-kezdtem nagyon ideges lenni.
-Elég már!Mondd meg hogy miért kell kiabálnod!Mondd meg!-ő is kiabált.
-Nehogy már neked álljon feljebb!A r.hadt életbe hogy nekem ugye mindent el kéne felejteni.Hogy szórakozol Kristennel oké.De hogy lesmárolod mindenki szeme láttára?Nem most akartam véletlenül kijelenteni hogy én vagyok a barátnőd?Jajj bocs erről mostmár letehetsz.
-Meghallgatnál?Piáltunk.Megkértek hogy csókoljam meg.Aztán ennyi.Kész.Vége.
-És ezek után mit vársz?Hogy sírjak utánad?
-Akkor legalább látnám rajtad hogy vannak érzéseid.
Na itt elszabadult az oroszlán.
-Mi?Hogy nincsenek érzéseim?Szerinted nincsenek?-a szemem bekönnyesedett.
-Én... én nem úgy gondoltam.
-Nem persze hogy nem.Nekem nincsenek érzéseim.Egy nap körülbelül 3000x elmondom hogy szeretlek de nincsenek érzéseim.Szerintem se.Tudd meg hogy egy egoista bunkó állat vagy akibe egy fikarcnyi önérzet se egy kicsi modor is szorult volna.Utállak érted?Gyűlöllek!
Ezzel becsaptam az ajtót és sírni kezdtem.Megláttam egy flakont a földön.Borotvahab.Kinyitottam az ajtót.Még mindig ott állt lefagyva.Odamentem hozzá és azt mondtam:
-Sajnálom.
-Cathy én is sajnálom és...
-Nem.Én ezt sajnálom-azzal behúztam neki és visszamentem a szobámba.
"Többé hozzám se merj szólni Robert Pattinson!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése