2009. szeptember 25., péntek

Életem hajnala 2.fejezet


-Cathy...kelj már fel hugi...törpii
Andy mindig felkelt hajnalok hajnalán.Legtöbbször ilyen indokokkal : Cathy pisilnem kell.Cathy szomjas vagyok.Andy egy cseppet sem könnyíti meg az életem.
-Ne máááár...-nyöszörögtem
-Cathyyyy -Andy mindig is kitartó volt...
-Haggyál már!Aludni akarok!!!
-De Cathy ez fontos!
-Ha pisilni kell menj el pisilni.Ha szomjas vagy igyál.És most haggyál aludni! -a másik oldalamra fordultam az ablak felé.Kint épp hogy kezdett felkelni a nap.Hallottam ahogy Andy nyitja az ajtót /azt még a halottak is meghallották volna mivel annyira nyikorog./
-Na nem!Te innen ki nem mész apuskám!Most szépen leülsz és elmondod hogy mi a jó édes kínai édes savanyú mártásért keltegetsz te engem fél hatkor ráadásul mért nem hoztál kávét???- mindig ő hoz nekem kávét ha felkelt.kiengesztelésképpen ahogy egyszer ő mondta...
-Mondanom kell valamit amit már rég el kellett volna mondanom csak féltem hogy hogy fogsz reagálni.
-Hűűha.És nem ért volna rá hogyan négy órával később???
-Nem.És Cathy légy szíves légy komoly.
-Oké.Hallgatlak.
-Én nem vagyok a bátyád.
-Miii?-hogy Andy nem a bátyám?Az nem lehet.
-Illetve a bátyád vagyok csak félig.-mondta lehajtott fejjel
-Ezt nem értem.-hogy most mi van?Andy a bátyám de mégsem?Most mi van?
-Szóval...mi csak anyu révén vagyunk rokonok.Az apánk nem ugyanaz.A féltestvéred vagyok.
Teljesen összezavarodtam.Anyu megcsalta volna aput?De...hogyan?És akkor kinek a lánya vagyok én?Ki az apám?Mért velem történik mindez?
-Szóval az volt hogy mikor te fogantál akkor anyu és apu nem laktak együtt.És anuy megcsalta aput.És abból lettél te.Sajnálom Cathy.
-És te honnan tudod mindezt?Csak öt éves voltál!
-Nem is akkor tudtam meg.Mikor apu nyolc évvel később megint elhagyta anyut akkor anyu szörnyen piás volt és elkotyogta nekem.Te akkor nem voltál itt.Sarah-ékkal voltál sátorozni.
-Jézusom...- valahogy nem tudtam anyut elképzelni részegen vagy akkor amikor megcsalja az állítólagos apámat.Kirázott a hideg.
-Óh hugi -Andy megölelt.Bizonytalanul visszaöleltem.
-Mért pont most mondtad el?
-Mert...tudod van még egy féltestvéred is.Apád lánya.
-És ő most hogy jön ide?
-Hát csak úgy hogy most telefonált ide hogy meg akar ismerni
-Mi???
-Nyugi nem lesz semmi baj.Elvégre is testvérek vagytok.Ha csak félig is -mosolyodott el szomorkásan Andy.
-Óh Andy -most én öleltem meg.Már vagy percek óta ölelhettük egymást mikor megszólaltam :
-Tudod Andy...akár testvérem vagy féltestvérem vagy akár ha nem is vagy a testvérem én akkor is ugyanúgy szeretni foglak!
-Én is téged hugi.Én is.
Még egy pár percig szorongattuk a másikat aztán Andy elköszönt mert ment dolgozni.Lementem a konyhában főztem kávét/természetesen magamnak mert Andy nem kávézik/, teát meg előkészítettem két fajta gyümölcslevet /én kávéztam és elszívtam közben egy cigit/ nem tudtam mit kér majd a "tesóm".Fura volt ezt kimondani.Azt se tudtam hogy ki az mégis a tesómnak hívtam.Csak annyit tudtam hogy lány.Rágyújtottam a második cigimre.Elfelejtettem Andyt megkérdezni hogy hívják.Na pech.Gyorsan a telefonomhoz kaptam mikor megszólalt a csengő...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése