2009. október 31., szombat

Életem hajnala 28.fejezet


Ígéretükhöz híven pontban nyolckor megérkeztek.Két kocsival jöttek.Ott tartunk hogy a pasik bent a piákat pakolják ki én meg kint ülök és várom őket.Közben cigizek.
-Sziasztok-köszöntem mosolyogva-Lolaaaa-ugrottam a barátnőm nyakába
-Cathyy-visítozott ő is.
-Jajj csajszi milyen rég láttalak.
-Hiányoztál.
-Te is nekem.
-Valamit mondanom kell úgyhogy maradj kint velem.-suttogtam
-Oké.
Elengedtem.
-Szia Kellymaci.
-Szia Törpe.
Hasbaboxoltam de azért megöleltem.
-Milyen harcias vagy.
-Ilyen is voltam.Te még nem láttál úgy igazán verekedni.
Továbbléptem.
-Szia Jack.
-Helló csajszi.Nem nőttél semmit.
-Én is szeretlek.
-Tudom tudod?
-Egoista.-morogtam de azért megölelgettem
-Ash!-kiáltottam és a kis alacsony barátosném nyakába vetettem magam.
-Sziaaa-ölelgetett.
-Valamit mondanom kell úgyhogy kint maradsz velem cigizni.-suttogtam
-Megbeszéltük.
-Taylor!-megölelgettem-Mizujs farkaskám?
-Hát semmi.Cathy be szeretném mutatni a barátnőmet.Selena Gomez.
-Szia-kezetfogtam a csajszival-Cathy Hale.
-Szia-mondta és megöleltük egymást.
Mikor elengedtem elkezdtem szónoklatot tartani.
-Szóval emberek.Én ma egész nap nem jutottam nikotinhoz úgyhogy kint maradok elszívok egy cigit aztán megyek.
-Maradok veled-mondta Ash
-Én is-Lola
-Selly te gyere-mondta Taylor-be szeretnélek mutatni Robnak és Andynek.
-Oké.
-Mindjárt megyünk-mondtam.
A többiek bementek én meg leültettem a két csajszit a kerti kisasztalhoz.
-Ha már így kint maradtunk veled cigizni meg sem kínálsz?-kérdezte Lola
-Téged nem.Nem szabad.Báár...szerencséd hogy mentolos-odanyújtottam a cigisdobozt-Kelly meg ne lássa.Ash?-ő is kivett egy szálat majd körbeadogattam a gyújtót.
-Szóval mi az amit mondani akarsz?-Ash
-Ma hallottam valamit amit nem kellett volna.Közvetlenül azután hogy telefonáltam.
-Mit?
-Azt hiszem hogy Rob tervez valamit velem kapcsolatban, az esküvő után.
-Tényleg?Mit hallottál?
-Hát Andy megkérdezte hogy biztos ezt akarja-e és hogy nem-e korai de Rob hajthatatlan.Lehet hogy szakítani akar?
-Szerintem el akar venni.-Lola
-Nem hiszem.Na mindegy majd meglátjuk.
Elszívtuk a cigit majd adtam Ashnek és Lolának rágót.Bementünk.
A többiek bent már röhögcséltek.Levettük a kabátot.
Andy gyerekkori képeket mutogat rólam.Hűű.
-Jó érzés szórakázni az én rovásomra?
-A legjobb-vigyorgott Kellan.
-Hát jó akkor nem kaptok meglepit.
-Juj tényleg mi az a meglepi?-Ash
-Te kapsz.Gyere.
Kézenfogtam és bevittem a szobámba.
-Ha valami baja lesz meghalsz-mondtam és kivettem az egyik nyuszit.
-Őt meg fogod kapni ha már képes lesz egyedül kajálni meg ilyesmik.Drazsé ma reggel szült-mondtam
-Jajj de aranyos köszikösziköszi-ugrott a nyakamba.Átvette a nyuszit és babusgatni kezdte.
-Milyen nevet adsz neki?
-Bubi.Olyan aranyos.
-Na gyere vigyük le ezeket a szőrpamacsokat.-Felnyaláboltam három kicsi nyuszit és a pulcsimba tettel őket.Ash szintén.Drazsét a kezemben hoztam.
Leértünk és kiálltam eléjük.
-Szóval Drazsé ma kölykezett.Úgyhogy kaptok páronként egy-egy nyuszit.Ma még nem vihetitek haza csak majd egy pát hét múlva.-Andynek odaadtam az általa választott nyuszit Robnak, Drazsét, Vic és Liz nyusziját.
Átvettem Ashtől a maradék három nyuszit.A kis szürkét adtam Taylornak a fehér alapon fekete pöttyöset Ashnek és a mindenszínűt Lolának.
Percekig csak azt lehetett hallani hogy jajj de édes de cuki meg hasonlók.Még Kellan is.Én csak ültem Rob mellett a földön és simogattam az alvó Drazsét.
-Köszönjük-mindenki a nyakamba borult.Azt hittem megfolytanak.
-Oké-oké majd ha abbahagytátok a tüdőm széttrancsírozását akkor válaszolok.
Elhúzódtak.Nagy levegőt vettem és legyezgetni kezdtem magam
-Hűű oxigén.Végre.-eközben a plafont néztem.A többiekre néztem-Ja szívesen.
Nevetés.Szerettem ha rajtam nevettek.Mármint ha én vidítottam fel őket.Andyvel nagyon sokszor így tettem.Szerelmi bánat... Lucifer halála... Lucifer a cicája volt.Azért ez lett a neve mert koromfekete volt és néha kisördögöt játszott.Szerettük.
-Cathy?Ittvagy?-Lola
-Igen.Miről is beszélgettünk?
-Esküvő.Két hónap múlva.-Lola
-Ja okéoké.Ittvagyok.
-Szóval Kellannel arra gondoltunk hogy te és Jack legyetek a tanúk.
-Jó oké.De ezt már megbeszéltük-kacsintottam a barátnőmre
-Tudom csak hogy tisztázzuk.Aztán.A díszítés lila lesz...
-Ki hitte volna...- Lola imádja a lilát.
-Hát igen... na szóval díszítés lila.A ruhát még ki kéne választani de a többi megvan.Úgy gondoltam a ruhával megvárlak.Úgyhogy ha gondolod holnap elmehetnénk.
-Felőlem oké-mosolyogtam
-Akkor jó.Koszorúslány ruha szintén lila.És a gyűrű...
Felmutatta a kezét felém.
-Áááá-ugrottam a nyakába.Ha Kelly nem ül mögötte akkor asszem összenyomtam volna.
-Jó jó jó oké elhiszem hogy örülsz-nevetett
-Tényleg és a kicsivel kapcsolatban hogy döntöttetek?
-Hogy érted?
-Nevek.
-Háát...-Lola mosolyogva nézett Kellanre.- ha fiú lesz akkor William.
-William Lutz... hmm... -tűnődtem- tökéletes.És ha lány?
-Catherine.Utánad-mosolygott.A szemem bekönnyesedett.
-Köszönöm-öleltem meg
És ezek után bevetettük magunkat a jövőnk tervezésébe...

6 megjegyzés:

  1. uhh de jó let!!
    imádtam és áhh nem tudom elmondani mennyire!!!

    VálaszTörlés
  2. =)
    kösziszépen.Nálad mikor lesz friss?
    pusszi : Letti =)<3

    VálaszTörlés
  3. ez is nagyon szupi lett mint a többiXD
    az olyan aranyos volt amikor lola mondta hogy ő róla nevezik el a lányát ha lány lesz.
    várom a kövit.puszi

    VálaszTörlés
  4. köszi szépen =)
    hát igen igen... mivel én írtam...
    ego kegyetlenül =)
    puszi <3

    VálaszTörlés
  5. szija.
    tegnap kezdtem el olvasni a történeted de eszméletlen jóóóóóóó!!!
    remélem még jó hosszú lesz ;)
    ügyi vagyol nagyon. GRATUU

    pusziii. csillus.

    VálaszTörlés
  6. helló =)
    köszönöm szépen =)
    a hosszúságát illetően... majd meglátod.de ígérem hosszú lesz.sok megpróbáltatást tervezek Cathynek. =)
    köszi =)

    puszi : letti =)<3

    VálaszTörlés