2009. október 4., vasárnap

Életem hajnala 19.fejezet


Lola sírt a pléden.Odaszaladtam hozzá.
-Mi történt?
-Megütött aztán elment.
-HOGY MI?MEGÜTÖTT?
-Igen.
-Na ezt most megbánja.-mondtam és felálltam.
-Cath ne.Még téged is megüt.
-Addig volt foga.
Elindultam a hotel felé.Felértem és bekopogtam Kellyék szobájába.
-Kellan Lutz!Most azonnal beengedsz és meghallgatsz vagy nem állok jót magamért!
-Nem-hallottam bentről.Berúgtam az ajtót.
-De igen is meghallgatsz vagy kiverem azt az agyonfehérített fogad.
-Mondjad.
-MI AZ HOGY MONDJAD?HOGY TUDSZ ILYEN ROHADTUL NYUGODT LENNI?A LEGJOBB BARÁTNŐM MOST MIATTAD SÍR RÁADÁSUL TERHES IS TŐLED!MOST AKARTAD ELVENNI NEM RÉMLIK?AZT AJÁNLOM HOGY FOGD VISSZA AZ ARCOD VAGY LETÉPEM!K...A GYORSAN HÚZZÁL BOCSÁNATOT KÉRNI VAGY SZÉTRÚGOM A SEGGED!ÉRTVE VAGYOK?
-De Cathy...
-INDÍTS!
Kiment a szobából mikor utána szóltam.
-Kelly.
-Mondd.
-Szólj a többieknek hogy jöjjenek vissza.Lola utál társaságban romantikus dolgokat csinálni.A bárban leszek.
-Oké.
Elment én pedig átöltöztem és lementem a bárba.Épp a Martinimet iszogatom mikor egy hangot hallok a hátam mögül.
-Leülhetek?
Taylor volt.
-Persze-mondtam mosolyogva-ülj csak.
Leült és csak lehajtott fejjel ült.
-Baj van?
-Nincs.
-Na mondjad.Mi az?
-Semmi.Valami amiről nem beszélhetek.
-Egyre jobb-kortyolgattam a martinimet.
-Na mindegy.Szia.
-Hello.
Gyorsan felhajtottam a maradék martinit aztán felmentem.Rob két téglalap alakú papírt fogott mikor beléptem.A háta mögé rejtette őket.
-Láttam láttam!
-Mit?
Őőő...amit láttam az repülőjegynek tűnt.Próba cseresznye.
-A repülőjegyeket.
-Óóóó -mondta csalódottan-azt hitte meg tudlak lepni.
Odamentem és egy puszit nyomtam az arcára.
-Nem láttam hogy repülőjegy.Azt láttam hogy két téglalap alakú papír.Na és ha már így "kitaláltam" akkor hova megyünk?
-Lenne kedved megismerni a szüleimet?
Az állam valahol a pincében koppanhatott.Sőt mitöbb már leért Kínába.Én?És Rob szülei?Erről beszélt Taylor!Jézusom.
Már most elkezdtem stresszelni.Vajon mit fognak hozzám szólni?
-Hé kicsim.Nyugi.Amúgy mit szólsz?
-Hát őő...nekem lenne kedvem de nem tudom hogy mit fognak szólni...
-Én ezt már elintéztem.Meséltem nekik rólad.Apu és anyu már alig várja hogy megismerjenek Lizzy és Vicky pedig azt tervezgeti hogy mikor menjetek vásárolni.
-Ez egy kis megkönnyebbülés.De mi van ha mondjuk nem tetszik nekik ha cigizem vagy ilyesmik?
-Nálam is eltűrték.Sőt Vickynél mai napig eltűrik.Nyugi beszámoltam nekik mindenről.
-Akkor jó.Mikor indulunk?
-Holnap.
-Holnap???Jézusom.
-Mi az?
-Lélekben nekem fel kell készülni az ilyesmire.
-Semmi baj nem lesz.
-Hát oké...
Aztán egy sikítást hallottunk.
-Jézusom mi volt ez?-kérdezte
-Lola.-mondtam
-A-ha.Szerintem békülnek.
-Na ja =)
-Mi még ki sem békültünk igazán...
-Hát nem...
Azzal kezdetét vette egy hosszú éjszaka...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése