2009. október 5., hétfő

Életem hajnala 22.fejezet


-Aú-kiáltottam fel.Leestem a kanapéról.Jó kis ébresztő.
-Cathy úristen jól vagy?-rohant de Vic a nappaliba
-Persze.Egyből felkeltem.Nem kell rám pazarolni a kávét.-felnéztem rá-segítenél?
-Persze-felhúzott
-Hány óra?-kérdeztem
-Fél tíz.
-Fél tíz?-hüledeztem-mért nem keltettetek fel?Ha nem esek le akkor még tuti nyomnám.
-Hogy hogy?
-Egyrészt nagyon jó alvó vagyok/ a rekordom 15 óra / másrészt meg az időeltolódás...
-Jajj tényleg.
-Azért mondtam...-vontam vállat-egyetlen szerelmem?-kérdeztem
-Itt vagyok-kiabál Liz hátulról.
-Téged is nagyon szeretlek de én az öcsikétekről beszélek-kiabáltam neki.
-Elment vásárolni.Majd jön.
-Oké.Akkor én elmegyek fürdeni.
-Menj csak.Ja és Cathy-szólt mikor már a lépcsőt tapostam
-Mondd.
-Miattunk ne feszíts farmerban.Mi is maciban nyomjuk.
-Maciban?
-Liz régen így hívta a mackóalsót.Macinaci.=)
Elnevettem magam és bementem Rob szobájába.Elővettem tiszta fehérneműt és a cuccomat kikészítettem az ágy szélére.A póló egy sima fehér amin én vagyok miközben balettozom/Az edzőm mikor elment máshova tanítani akkor mindenkinek csináltatott három pólót.Az egyiken ő vigyorgott ránk a másikon egy csoportkép volt a harmadik pedig egyedüli.Nagyon szerettem és nagyon hiányzik./A macinaci pedig egy rózsaszín és cső szerű nadrág.Gyorsan lezuhanyoztam és levágtattam a lépcsőn.Egyenesen Rob karjaiba.
-Sziaaaa-kiáltottam és megcsókoltam.
-Szia kicsim.Mi ez a lelkes rohangálás?
-Csak Pattyt játszom el... amúgy meg szeretlek.
-Én is szeretlek.
Kicsit eltolt magától miközben szemügyre vette a pólómat
-Jó a pólód.Ügyes vagy.
Forogtam neki egy ugyanolyat mint ahogy a pólón vagyok lekapva és meghajoltam.
-Köszönöm =)Mit reggelizünk?
-Amit szeretnél.
-Joghurtot vettél?-kérdeztem halkan
-Vettem.Hatot.
-Enyém a joghurt-kiabáltam a konyha felé
-Óóó-hallottam a csajokat
Elnevettem magam és besétáltam a konyhába.
-El a szemekkel!Joey nem ad a kajájából!
Nevettek egy sort miközben letelepedtem az asztalhoz.Liz a kanalamat nézte.
-Mi van már?Kikívánod a számból a kaját???-adtam neki egy kis pofont-Joey nem ad a kajájából.
-Te ilyen harcias vagy?
-És te még nem is láttál verekedni...Rob már meg is tapasztalta milyen mikor elönti az agyam a ....
Csak kérdően néztek rám...
-Most meséljem el?Bunkó volt mikor először találkoztunk és tökön rúgtam.Mielőtt eljöttünk ide azelőtt meg betörtem az orrát.
-Húúha...
-Azért mondom: velem ne cicózzatok...
Patty odafutott a lábamhoz és elkezdett vonyítani
-Nem Patty te sem kapsz.
Felvettem.Szánakozóan nézett rám.
-Nem Patty.
Elkezdte nyalogatni az arcom
-Ezzel nem kenyerezel le.
Elkezdett csörögni a telefonom.Andy volt.
-Cigiszünet.Ha a joghurtomból egy kanálnyi is hiányzik valakinek a haja nagyon megfizet.
Kimentem a teraszra.Rágyújtottam
-Szia Andy.
-Szia Cath.Na mizujs van Angliában?
-Háát semmi.Liz és Vic állati jó fejek.Tegnap énekeltünk.És aztán horrorfilmet néztünk.Veled mizu?
-Semmi.Főzőcskézek...
-Ki hitte volna...amúgy Rob üdvözletét küldi.
-Mondd meg neki hogy viszont.
-Megmondom.Na szia Andy.Megyek mert még felfalják a joghurtom.
-Menjél törpi.Szia.
-Szia.
Bementem és leültem az asztalhoz.A joghurtomból egy szem sem hiányzott.Megsimogattam Liz és Vic fejét.
-Jóóóó kislányok.Ügyeseeek.Ezért kaptok...meglepiit.Ki szívott már mentolos cigit?
-Én-mondták.
-És narancsosat?Ne adj isten málnásat?
Senki.
-Akkor most kap mindenki.Hoztam magammal cigikészletet...rossz szokásom.
-Juhéé-kiabálták.
Odamentem Robhoz aki a TV előtt ült.
-Mi az életem?-kérdeztem
-Semmi.Látom lekenyerezted őket.
-Hát csak is...
-Andy üdvözöl
-Oké.Én is őt.
-Már mondtam.
-Szeretlek.
-Én is téged.Na megyek lehozom a bagót mert ezek ketten már tűkön ülnek...
Gyorsan felrohantam és előkerestem.
-Tessék csajok-dobtam le az asztalra.
-Hűűű.De ettől ugye nem lesz semmi bajunk?
-Nem.De szerintem ne füstöljük tele a lakást.Vegyetek fel kabátot és iszkiri.
Kimentünk és leültek a hintaágyra egy helyet hagyva nekem.Középen.Óvónéninek érzem magam.
Leültem középre és elnevettem magam.
-Mi az?
-Sokkal idősebbek vagytok és én veszem a cigit...
-Mért hány éves vagy?
-17.
-Én simán tippeltelek 21-nek.
-A sarki boltos csávó is.
-Ott vetted?
-Na ja.De ne dumáljunk, füstöljünk.-rágyújtottam a málnásra.Eszméletlen finom.
-Mégsem?-kérdeztem mikor csak nézték amit csinálok.-a málnás nagyon fini.
-Ja de.-majdnem az egész dobozzal elszívtuk.
-Csajok!Be kéne jönni.-kiabált ki nekünk Rob.
-Máris megyünk.-kiabáltam vissza.
-Gyorsan fejezzétek be az épp aktuális szálat aztán elrakom.Oks?
-Oké.-aztán bementünk.
-Mi az édesem?-sétáltam oda mellé
-Anyuék telefonáltak.Fél óra és itthon vannak.
A légzés mintha hirtelen egy kicsit nehezen ment volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése