2009. október 4., vasárnap

Életem hajnala 20.fejezet


10 óra.Mikor felkeltem Rob nem volt mellettem.Aztán csörömpölést és káromkodást hallottam a konyhából.Hát persze...Felkaptam magamra életem értelme pólóját és kibaktattam a konyhába.Egy pohár darabjait véltem felfedezni a barna trutymóban.
-Reggelt.Kakaót akartál csinálni?
-Szia kicsim-megcsókolt-igen.Nem jött be.
-Semmi baj.Reggel általában kávéval kezdek.
-Akkor oké.Csinálnál nekem is?Légyszilégyszilégyszi-ellenállhatatlan bociszemek.Jajj.Olvadok.Csöpög a kisujjam.
-Hát lehet neked nemet mondani?
-Ugye hogy nem?
-Egoista-morogtam és nekiálltam kávét csinálni.Tíz perc múlva már gőzölgő csodás fekete löttyöt küldtünk le a szervezetünkbe.
-Édesem?
-Igen?
-Mi lesz Andyvel?Tudja hogy Angliába megyünk?
-Megbeszéltem vele.Örül neki hogy végre valahára...
-Jó oké értem.
-Még mindig sztresszelsz?
-Szerinted?-kérdeztem hisztériás hangon
-Hülye kérdés volt-mondta
-Ugye?
Tovább iszogattuk a kávét mikor megszólaltam
-Mikor indulunk?
-Mi délben a gép meg kettőkor.
-Szuper.Megyek pakolni.
Bevágtattam a fürdőszobába és fogat mostam.Aztán összepakoltam a fürdőszobai cuccaimat.Bementem a szobába és bedobtam a dőröndbe.Úgy gondoltam most nem rakok be kontakt lencsét inkább szemüvegben leszek.Aztán valami értelmes ruha után néztem.A fekete "from Rob" magassarkúmat vettem fel egy koptatott farmerrel és egy fekete kivágott hosszú ujjú felsővel.A hajamba egy hajpántot raktam a fülembe a Robos fülbevalót.Kimentem hozzá a konyhába
-Jó leszek így?
-Hmm...nem is tudtam hogy szemüveges vagy.Amúgy meg öltözz át.
-Tizenkét éves korom óta szemcsis vagyok csak kontaktlencsét használok.Na ne már.Ne szívass.Ennél illedelmesebb cuccaim nincsenek.Nem szívatsz meg apuskám.
-Rosszul fogalmaztam-az ölébe húzott-vetkőzz le.Úgy jobban tetszel.
-Lehet hogy neked igen de a szüleidnek nem.-nyomtam egy puszit az orrára-Siess.
Bementem a szobába megint.Kihúztam a szemem feketével és becipzároztam a bőröndöt.A kabátomat előre kikészítettem.Angliában nincs ilyen jó idő.A kabátom vastag volt hosszú és gombos.Hasonló mint a Twilight filmben Edwardnak csak az enyém fekete.Mire Rob is elkészült indulhattunk a reptérre.
-Ideges vagy?-kérdezte mikor már szálltunk fel a gépre
-Csak egy pöppet.A szívem majd kiugrik a helyéről izzad a tenyerem és úgy érzem bármelyik pillanatban elájulhatok.Ez izgulás?
-Igen.
-Akkor hülye kérdés volt.Kimegyek cigizni.5 perc.
-Menj csak.
Majdnem 6 szál cigit elszívtam.Ideges vagyok.Nagyon is.Most megismerkedem életem értelmének családjával.Mi van ha nem fogok tetszeni nekik?Ha nem vagyok elég jó?Cath ezeket verd ki a fejedből.Ha nem tetszel nekik ez van, majd megkedvelnek.Vagy nem.Ááá jézusom.
Kopogtattak az ajtón.
-Kisasszony jól van?
-Persze.
Nem vagyok jól b...+.Szétstresszelem a fejem.Nyugi Cath.Nyugi.Mikor kiléptem a "cigiszobából" Rob felé vettem az irányt.
-Jobban vagy?
Csak morogtam valamit.Kivettem a táskámból a parfümöm és befújtam magam.
Ekkor a pilóta hogy egyem a szívét bemondta hogy mindjárt leszállunk.Idegesem markoltam a karfát.Rob megfogta a kezem
-Nem lessz semmi baj-suttogta a fülembe.
-Úgy legyen-suttogtam vissza.Nyomtam egy puszit a szájára.Aztán leszálltunk.Szinte fel sem fogtam hogy mi történik.Akkor tértem viszonylag magamhoz mikor már a taxiban ültünk.
-Jézusomjézusomjézusomjézusomjézusomjézusom-suttogtam
-Nyugi.
-Te mindig csak ezt tudod mondani?
-Jobbat nem tudok
-Köszi.
Megérkeztünk.Azt hittem elájulok.Egy hatalmas kertes ház volt.Mikor beléptünk egy fehér kutyus szaladt oda hozzánk.
-Szia Patty-simizte meg Rob a buksiját.
-Cath.Ő az első akivel meg kell ismerkedned.Patty nagyon jó emberismerő.
A kutyus oda jött hozzám bizonytalanul szagolgatott egy kicsit majd vakkantott kettőt és elkezdett körbeugrálni.Nevetve simiztem meg.
-Nyert ügyed van-mondta mosolyogva Rob.
-Úgy legyen-mondtam és megcsókoltam.
Bementünk a házba és levette a kabátom.A szemüvegem bepárásodott így megtöröltem.
-Robert!-szaladt oda hozzá egy szőke hajú lány.
-Szia Lizzy.
-Szia Cathy-odajött hozzám és megölelt.Bátortalanul visszaöleltem.
-Szia-mondtam.
-Úgy örülök hogy itt vagy.Rob annyit mesélt rólad.
-Remélem csakis jókat.
-Alap-mosolygott.
-Ez a "sokat mesélt rólad" fordított helyzetben nem mondható el.
-Óóó.
-De nem baj.Majd beszélgetünk.=)
-Okés-mondta mosolyogva.
-Lizzy?-mondta Rob
-Igen?
-Anyuék?Vick?
-Anyuék elutaztak Vicky pedig később jön.
Fellélegeztem.
-Gyere Cathy adok egy papucsot.Nem túl meleg a kő.
-Oké.-Kiléptem a magassarkúmból.Törpültem egy jó tíz centit...Egy pink papucsot kaptam amibe egy fekete csillag volt varrva.
Bizonytalanul néztem Robra.Tudta hogy imádom a csillagokat a pinket és a feketét."Ezért még kapsz"-tátogtam felé.
-Ömm...kipakolhatok?-kérdeztem
-Persze.-Lizzy készséges volt.Máris megkedveltem =)-Megmutatom Rob szobáját.-felvetetett az emeletre egy hatalmas szobába.A falak fehérek voltak és mindenhol a kék szín dominált.Csak mindegyik más árnyalatba.A sarokban a kagylófotel mellé egy gitár volt támasztva.Az ágyon kék selyem ágynemű.A gardrób mellett a fürdő volt.
-Hűűha-ezt tudtam kimondani először.
-Ugye?-kérdezte Liz-Szerintem kicsit sok a kék de ő hajthatatlan volt.Pakolj csak ki-mondta-A nappaliban leszünk.Aztán ha gondolod megnézhetünk egy filmet.Anyuék ma már nem jönnek haza.Sőt lehet hogy holnap sem.Na szia-mondta majd becsukta az ajtót.Kipakoltam a fürdőszobai cuccaimat majd megláttam ismét a gitárt.Baj nem lehet belőle ha játszom egy kicsit.Először azon gondolkoztam hogy mit játtszak.Aztán döntöttem.Green Day-Boulevard of broken dreams.

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone
I walk this empty street
On the boulevard of broken dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a


My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the borderline of the edge
And where I walk alone
Read between the lines of what's
Fucked up and everything's alright
Check my vital signs to know I'm still alive
And I walk alone

I walk alone
I walk alone
I walk alone
I walk a

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone

Eddig jutottam mikor Rob benyitott.
-Kipakoltál?
-Igen...bocs hogy ilyen sokáig maradtam csak a gitárod elcsábított.
-Értem.Szép hangod van.
-Köszi =)
-Mehetünk?-kérdezte és felém nyújtotta a kezét
-Persze-mondtam és megfogtam a kezét.Mosolyogtunk egymásra.Megcsókoltam.
-Szeretlek.
-Én is téged.
És kézen fogva elindultunk lefele.Nem is sejtettük kivel fogunk ott találkozni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése