2009. október 29., csütörtök

Életem hajnala 26.fejezet


Felriadok.Hajnali három.Nyögök egyet és felülök.Az órára nézek.Az a büdös dög hajnali hármat mutat.Kibattyogok a fürdőbe.Aztán semmi...
A fürdőszoba kövén térek magamhoz.Leestem a WC-ről.A francba.Na jó.Fogat mosok, megfésülöm a hajam.Lesétálok a lépcsőn.Liz, Vic, Richard és Rob a reggeliző asztalnál ül.
A lépcső utolsó fokáról lelépve bóblizok egyet és nyomok egy cigánykereket.
-Sokkal jobb.Jó reggelt.
-Reggelt-Vic
-Reggelt-Richard
-Reggelt-Rob és megcsókol.
-Jézusom-Liz
-Baj van?-nézek rá meglepetten-fogkrém van az arcomon?
-Nincs de... te ilyeneket is tudsz?
-Nem láttad tegnap a pólómat?
-De igen.Azt hittem PhotoShop...
Kicsit távolabb mentem Robtól és forogtam neki egy ugyanolyat mint a pólómon
-Nem PhotoShop.
-Elhiszem.Spárgázni tudsz?
-Angol vagy francia?
-Tökmindegy.
Lecsúsztam franciába majd angolspárgába.
-Hűűha-csajok
-Hat éves korom óta nyomom.Tudok egyet s mást.
-Vettük észre.
-Hát igen-mosolygok-pillanat és jövök
Kimentem cigizni.Csörög a telefonom.Andy.
-Szia bátyus!-szólok bele
-Hugi.Mizujs?
-Semmi.Minden oké.Veled?
-Főzőcskézek...
-Ki hitte volna.
-Minden rendben Pattinsonéknál?
-Igen.Vic Liz és Richard eszméletlenül jó fejek és szinte imádnak =) Legalább is nincs ellenvetésük velem kapcsolatban.
-És Clare?
-Vele volt egy kisebb összetűzésem de megvagyok.
-Mi történt?
-Ki jelentette hogy én csak egy kislány vagyok és hogy szart sem tudok az életről erre beavattam a múltamba.
-Jujj.Mit szólt?
-Hebegett habogott össze vissza.Te figyi tudod hogy Lola terhes?
-Nem!Hogy hogy?Kitől?
-Mikor a Teen Choice-on voltunk utána elmentünk strandolni és kiderült hogy Kellan megkérte Lola kezét.Lola viszont nem mondta el neki hogy terhes.Aztán mikor végre kinyögte neki Kelly megpofozta és otthagyta a parton.Utánamentem és beolvastam neki...
-Ugye nem verekedtél?
-Csak szóban.Szóval beolvastam neki és elküldtem Lolához bocsánatot kérni.Aztán már mindent tudsz.Ja és tudtad hogy Silvia elküldte otthonról?
-Na nee...
-De bizony.Most Kellannél lakik.Két hónap múlva esküvő.
-Hűű.Én nagyon lemaradtam.Szóval eljegyezték terhes elküldték otthonról és két hónap múlva már Mrs. Lutz lesz?
-Bezony.
-Háát pörög az élet mi?
-Hát igen bratyó.Nálad mi van a csajok terén?
-Na de Cathy.No comment.
-Bezzeg az én szerelmi életemet kitárgyalhatjuk de a tiedről egy szó se essék?
-Na jó.Elégedj meg annyival hogy tetszik egy lány.Nem is kicsit.
-Hűűha.Név lakcím családi állapot szülők hogy fogadtak?
-Cathy.Kuss.Nem avatlak be a részletekbe mert még semmi sincs biztosan.
-Hát jó.Bemegyek reggelizni.Ma majd valamikor már otthon leszek oks?
-Oké.Lehet hogy ma már megismered a csajszit.
-Húúha már alig várom.Na szia bratyesz.
-Szia törpi.

/zene be!/

Letette.Én meg bementem.Három darab pirítós árválkodott egy tányérom és egy hely Rob mellett.Elmosolyodtam és leültem.
Öntöttem magamnak teát majd elkezdtem szürcsölgetni.Eközben azt hallgattam ahogy a Pattinson család tagjai vicceket mesélnek egymásnak.Nagyon kívülállónak éreztem magam.Annyira látszik hogy egy család.Milyen lesz majd mikor Robbal mi is így leszünk... =)
-Cathy?Hahó-Rob meglengette a kezét a szemem előtt
Felriadtam az álmodozásból
-Itt vagyok.Tanítóbácsi Cathy Hale jelen!-raktam fel a kezem
Nevetésben törtek ki.Elkezdtem majszolni a pirítósomat.És újra csak álmodoztam.Vajon hogy hívjuk majd a gyerekünket?Mi lesz az első szava?Mikor tanul meg járni?És még ezer és ezer kérdés után az eszem utól ért.Nekem nem lehet gyerekem.A szomorúság erőt vett rajtam be próbáltam leküzdeni.Manapság egyre többen fogadnak örökbe...

/válts a második számra a zenében/

Miután megreggeliztünk felmentünk összepakolni.Clare-t ma egész nap nem láttam.Nem érdekelt különösebben.Összepakoltunk és levittük a bőröndöket a nappaliba,.
-Hát eljött a könnyes búcsú.-mondta Liz lehajtott fejjel.
-El bizony-mondta Vic
-Jajj csajok-megöleltem őket-ne legyetek szomorúak.Majd még látjuk egymást.Legközelebb ti jöttök hozzánk.És nem örökre búcsúzunk.Cseréltünk e-mail címet telefonszámot sőt még az msnem is megadtam.Nyugi nem tűnök el örökre.
-Igaz-sóhajtották.
-Hiányozni fogsz-mondta Liz
-Nekem is-mondta Vic
-Ti is nekem.
Elhúzódtam majd megöleltem Richardot.
-Örülök hogy megismertem.
-Én is örülök Cathy.Aztán legközelebbre már nőjjél egy kicsit-mosolygott
-Próbálok.
-Szia Patty-nyomorgattam a kis hófehér kutyust-jó legyél.
Patty hármat vakkantott és megnyalogatta az arcom és a kezem.
Belebújtam a magassarkúmba.
-Így jobb?-kérdeztem
-Sokkal-mosolyogtak.
Miután Rob is elköszönt kiléptünk az ajtón és beültünk a taxiba.Nem szóltunk semmit.Az egész repülőút csendes volt.Csak élveztük a másik közelségét.Mikor leszálltunk fogtunk egy taxit majd úton voltunk a házunk felé.Beléptünk.Letettem a csomagokat.
-Újra itthon.-mosolyogtam.-Hiányzott-néztem szerelmem felé.
-Nekem is-mondta
Aztán félre érthetetlen hangok szűrődtek le az emeletről.Andy és egy nagyon ismerős hang.Reméltem hogy nem...
-Pillanat és jövök.
Felszaladtam az emeletre és benyitottam a bátyám szobájába.
-Te?-kérdeztük egyszerre Kristennel
-Én-mondtam és elindultam az ágy felé.Andyt lerángattam Krisről és elkezdtem a lányt ütni ahol csak értem
-Nem... elég... hogy... a... pasimmal... smárolsz... erre... még... a... bátyám... is... kell...?-minden szónál kapott egyet
-Cathy állj le-hallottam Andy hangját
-Nem állok amíg ez a ribanc el nem takarodik innen-ordítottam.-Öt perced van hogy elhúzz a búsba vagy letépem a lábad és azzal verlek agyon aztán a belednél fogva aggatlak fel a kéményre!-váltottam halkabbra
Kris azonnal elkezdett öltözni és levágtatott a lépcsőn.Aztán már csak az ajtócsapódást hallottuk
-Ez most mire volt jó?-ordította Andy
-Ő egy ribanc!Jellemző a pasikra... mindig ilyen olcsó kis lotyókat fognak ki.A farkad vezérli az agyad mi?-ordibáltam én is
-Takarodj a szobámból!-üvöltött Andy
-Jobb is ha megyek.Majd ha normális leszel akkor talán az eszed is megjön.
Kivágtattam a szobájából és becsaptam az ajtót...

5 megjegyzés:

  1. Megint nagyot alkottál alkottál Letti!!!
    Imádtam és ahogy Cathy kiakadt Kristenre! azt a beszólást nem lehet egy könnyen elfelejteni!!

    VálaszTörlés
  2. köszi szépen =)
    háát... kicsit beleadtam a magánéletem is mert nemrég csalódtam az egyik barátnőmben =/
    de kösziszépen =)

    VálaszTörlés
  3. ohh te szegény!!!
    én is csalódtam már nem egyszer!!tudom mien szar érzés!!

    VálaszTörlés
  4. megint nagyot alkottál :)
    várom a következőőt.(:
    puszii.<3

    VálaszTörlés