2009. október 4., vasárnap

Életem hajnala 21.fejezet


Lizzy és egy másik szőke lány beszélgetett az asztalnál.Gondoltam ő Victoria.
-Vicky ő itt Cathy.
-Szia-nyújtottam neki kezet-Cathy Hale
-Szia-rázta meg-Vicky Pattinson.
-Akkor most mit csináljunk?-kérdezte Liz-Vick nincs oda a DVD nézésért.
-Énekeljünk-javasoltam.-Úgyis van zongora és gitár...
-Oké-egyezett bele mindenki
-Felszaladok a gitárért-mondtam.Rob jött utánam
-Elemedben vagy igaz?
-Abban majd este leszek-mondtam és megcsókoltam-most csupán énekelni van kedvem.
Lementem a lépcsőn.Liz már a zongorán ült.
-Gyerünk már Rob.
Leültem a zongora másik felére.
-Mit énekeljünk?-kérdeztem
-Evanescence-Hello?-Liz
-Tökéletes.-mosolyogtam
-Jéé azt még én is tudom-mondta Vic.
-Akkor gyere énekelni.-leült mellém a zongorára.
Rob elkezdett játszani.

Hello

Playground schoolbell rings, again
Rainclouds come to play, again
Has no one told you she's not breathing ?
Hello, I am your mind, giving you someone to talk to
Hello

If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me
I'm not broken
Hello, I'm the lie living for you so you can hide
Don't cry

Suddenly I know I'm not sleeping
Hello, I'm still here, all that's left
Of yesterday...

-Ügyik vagytok-mondta Vic
-Köszi-mosolyogtunk rá Lizzel
-És velem mi lesz?-kérdezte Rob
-Te is ügyes voltál Claudia.-mondtam
Mindannyian röhögésben törtünk ki.
-És most mit csináljunk?-kérdezte Vic
-Háát...mondjuk engedjük be Pattyt mert szerintem megfagy kint.És egy fürdetés sem ártana neki...-mondtam.
Rob elment hogy behozza a kutyust.Lizzy megölelt
-Úgy örülök hogy Rob rád talált.
-El nem tudod hinni hogy én mennyire=)
Vic is odajött és megölelt minket
-Láttad volna őt mikor még nem ismert...tiszta csődtömeg.Most meg csak úgy süt róla a boldogság.
-Köszönöm-suttogtam
-Mi köszönjük-suttogták
Ölelgettük egymást mikor Rob visszajött.Pattyt lerakta aki azonnal a konyhába futott.Gondolom éhes volt.
-Csak csajok-kérdezte
Kibontakoztam nővérei öleléséből majd hozzávágtam a fél pár papucsomat
-Bunkó.Visszahoznád a papucsom?
-Nem.Odaadom Pattynek.Patty-elkezdett fütyörészni
Leszálltam a zongoráról és kivettem a kezéből.
-Köszi Clau.Megfürdethetem én Pattyt?
-Nyugodtan.-megcsókolt majd a fülembe súgta-utál fürdeni.Sok sikert
-Köszi.Amúgy velem majd megszereti.Patty-elkezdtem fütyörészni
A kutyus odadöcögött a lábamhoz és leült.Felvettem.
-Na gyere Patty-és bevittem a fürdőbe.Leraktam a kőre.A kutyus vonyítani kezdett és az ajtó felé ment volna.
-Na nem Patty nem szabad.Nézd mit kapsz ha jó fiú leszel-a zsebemből elővettem egy jutalomfalatot.Patty máris abbahagyta a vonyítást és csillogó szemekkel ugatott.
-Majd ha jó fiú voltál.-megengedtem a langyos vizet és elővettem a kutyasampont.
Megfürdettem a fehér kis szőrmókot majd megtörölgettem. Odaadtam neki a jutifalatot.
-Gyere Patty-vigyorogva mentem ki a fürdőből
-Mondtam hogy velem szeret majd fürdeni
-Veled Rob is megszerette-mondta Liz.Az említett elfintorodott én meg elnevettem magam.
-Na és most mi legyen?
-Dévédézzünk-javasolta Vic
-Oké-mondtuk
-De mit?-kérdeztem
-Kör 2?-Liz
-Ok-bólintottam.Pattyt felvettem.Rob ült szélen mellette én az ölemben Patty mellettem Liz és Vic.Vic nem bírta Tízkor kidőlt.Liz épp csak egy fél órával tovább bírta.Patty már az első perc után elaludt az ölemben.Én meg Robra dőlve aludtam el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése