2009. október 3., szombat

Életem hajnala 18.fejezet.


Én értem először a lifthez.Csak kicsit rikítottam.Minden fehér én meg itt pinkben nyomom.Még a táskám is pink.Hát ez van.Aztán nyitódott az ajtó.A szemüvegemet letoltam egy kicsit az orromon és mit láttam?Ash lépett ki rajta Jack-el kézen fogva.Ashen ugyan olyan cucc volt mint rajtam csak kékben.
-Lemaradtam?
-Nagyon is-mosolygott Jack
-Gratu-mondtam nekik és dobtam egy puszit nekik.
-Köszi-mondta Ash és egy puszit dobott nekem =)
Ash odajött hozzám és elnevettük magunkat.
-Ezt mikor vetted?-kérdezte a fürdőrucimra mutatva
-Na de drágám!-megfogtam a melleim-ezt ingyen adják.Úgy látom neked nem jutott ki belőle elég az enyémre pályázol...Amúgy Kristennel együtt vettem de neki nem tetszett.Nekem igen.Ennyi.
-Haha.
-Tudod hogy imádlak szivatni =)De nem csak téged.Láttad volna Kellan a Retro-s buli előtt...Jack fetrengett.
-Na ja.Kelly...hát az már szállóige lesz lassan.-Jack vigyorogva.
Időközben megjöttek a többiek.Lola az ugyan olyan fürdőruciját vette fel mint nekem meg Ashnek csak az övé UV lila.Kris-é fekete volt.Aztán elindultunk a strandra.Valami fergeteges látvány volt.A homok szinte fehér a víz pedig mint a szemem.Alias gyönyörű =)Elkezdtem lepakolni.Leterítettem a plédet / ami akkora volt hogy szerintem a kínai nagyfal és félbehajtva elfért volna rajta / és letettem rá a táskám.
-Ti nem pakoltok ki?
-Ja de.-lepakoltak a plédre addig én bekentem magam naptejjel.
-Nekem is adsz?-kérdezte Rob.
-Igen.-Lehúztam a karomról egy kicsit és az orrára kentem.
-Tessék.-mosolyogtam.-Amúgy itt van-nyújtottam felé a flakont.
-Na csajok.Ki merre megy?-Kellan
-Én maradok napozni-mondtam.Ash kérdően nézett rám.-De előtte...ki kér koktélt?-intettem a koktélbár felé.
-Éééén-mondta mindenki csak Lola nem.Fura.Lola imádja a Pina Collada-t./bocsi nem tudom hogy kell írni/
-Jó oké akkor most én Lola és Ash hozunk koktélokat ti meg nyomás a vízbe.
Elmentünk majd a koktélbár előtt Ash letámadott engem.
-Mi az hogy nem mész be a vízbe?
-Ma reggel kellemetlen látogatóm érkezett.-fura fejjel nézett rám.-A hónapos.-Itt már leesett neki.-Majd bemegyek egy kicsit.
-Nnna akkor szerintem Jack whiskey-zik.Rob sörözik.Kellan is whiskey-zik.Taylor is sörözik.-Én nyomok egy Sex on the beach-et.Ash?-mondtam
-Pina Collada.
-Lola?
-Narancslé.
-Mi ez a nagy nempiálok akció?Csak nem...?
-Majd elmondom.
-Hát jó...
-Sziasztok.Mit kértek?-jött oda hozzánk a pincérsrác.
-Két whiskey-t két sört egy Sex on the beach-et két Pina Collada-t és egy Narancslevet.
-Máris hozom.
Aztán elment.Elővettem a cigimet és rágyújtottam.
-Szóval Lola jössz egy magyarázattal.
-Hát...Kellan tegnap megkérte a kezem.
-Ez csodás gratulálok.De miért nem piálsz?
-Szóval úgy kezdődött hogy két hete késik és kezdek rosszul lenni reggelente és vettem egy terhességi tesztet és...-nagyot sóhajtott-pozitív lett.
-De hisz ez csodás gratulálok-ugrottunk a nyakába Ash-el
-Igen az de Kellan még nem tudja.
-Mért nem mondtad el neki?
-Félek mit fog szólni.
-Jajj Lol.-öleltem át-Ha igazán szeret akkor ki fog ugrani a bőréből.Vagy ha nem akkor kiverem a fogát.
-Talán igazad van...
-Nem talán hanem biztos.
Megjött a pincérsrác az italokkal,fizettünk és elhúztunk.A többiek már ott ültek.
-Na akkor egy whiskey Kellannek...-mondtam
-Egy whiskey Jacknek...és egy sör Taylornak-Lola
-Egy sör Robnak és egy Pina Collada Krisnek.
Elkezdtünk iszogatni majd mikor megittuk Rob így szólt:
-Na ki jön?-intett a víz felé
-Én-mondtam-és szerintem mindenki.
-Mi maradunk-mondta Kelly és Lola.Most végre elmondja neki =)
-Oké-mondtam és kézen fogtam Robot-menjünk.
Elpancsizgattunk egy ideig mikor valami a lábamhoz ért.Akkorát sikítottam hogy azt még egy horrorfilm szereplő is megirigyelhette volna.
Rob jött fel a víz alól vigyorogva.
-Csak én vagyok.-ekkor egy másik valami ért a lábamhoz.
-Ez meg én-mondta Jack
-Mit akartok?-ijedtem pislogtam
-Ezt-mondta Ash a hátam mögül és lenyomott a víz alá
-Hé-kiabáltam -ez meg mire volt jó?
-Kölcsön kenyér visszajár hugi-kiabálta Jack.
Felszedtem egy marék földet a tengerfenékről és Jack mögé úsztam.
-Mit találtam?-kérdeztem
Felém fordult.A képébe kentem a sarat.
-Szeretlek Jack=)
-Én is-mondta és ő is a képembe kente a sarat
-Na kösz...
Még elszórakáztunk egy kicsit ami abből állt hogy mindenkit pofán kentünk sárral.Kris mindenkitől kapott egy kicsit.Megérdemli.
Mire kiértünk nem sejtettük mi fog ott várni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése