2009. október 29., csütörtök

Életem hajnala 24.fejezet


Itt az új fejezet.Köszi luciii* hogy erőt meríthettem belőled és ösztönöztél hogy folytassam.Köszi.szóval nem dumálok többet gyerünk olvasni =)

A nappaliban ültünk és vártuk Clare-t aki még mindig fent pakolászott.Két perc... három... öt... tíz...
-Kimegyek elszívok egy cigit.Elnézést-mondtam és csókot nyomtam Szerelmem pofijára.Felkaptam a kabátom a bagóm a telefonom és kisiettem a teraszra.Patty azonnal megugatott és mikor látta hogy én vagyok odajött hozzám és letelepedett mellém/egy széken ültem/Felvettem a kabátom és rágyújtottam.A füst megnyugtatóan járta át a tüdőmet.Pattyt az ölembe vettem és vakargattam a fülét.Megcsörrent a telefonom.Lola.
-Szia kicsim mizujs?-szóltam bele
-Cathy?
-Nem.Robert vagyok csak épp héliumot szívtam attól ilyen nőies a hangom.-viccelődtem
-Én is szeretlek-hallottam barátnőm bosszús hangját a túloldalról.
-Jólvan.Tudod hogy én is szeretlek.És azt is tudod hogy Rob nem szokta felvenni a telefont.Egyértelmű lehetett volna.
-Oké oké.Bocs csak teljesen elment az eszem.
-Jézusom diliházban vagy?Na várjunk csak kényszerzubbonyban hogy tudsz telefonálni?
-Ma nagyon vicces hangulatodban vagy.Mit szívtál?
-Pall Mallt mi mást?Még semmit.Így vezetem le a feszültséget.
-Feszültség?
-Egyáltalán tudod hol vagyok?
-Nem mért hol?
-A Pattinson házban ahol épp arra vártunk köbö két perce hogy szerelmem szülőanyja lejöjjön az emeletről mert addig pakolászott.Patty nem már-szóltam rá a kis westie-re- Mellesleg Londonban ha eddig nem jöttél volna rá.Szerintem Clare elaludt fent vagy nem tudom.Szóval mitől is ment el az eszed az a kevés is?
-Nocsak megszólalt a nagyseggű törpe.Amúgy ki az a Patty?
-Anyád.Vagy mondjam azt hogy boldog nagyanyó?Tényleg Silvia néni tudja már?És Tobey bácsi?Patty Rob kis westie-je.
-Tudja.Mindkettő.
-És mit szólt?Örült hogy nagyi-papi lesz?
-Apu igen anyu viszont elküldött otthonról úgyhogy most Kellannél lakom.
-Ne bazd... komolyan?
-Komolyan.Na szóval amit mondani akartam hogy esküvő két hónap múlva.Lennél a tanúm?
-Hűű ez egy picit gyors volt.Én szívesen de... biztos hogy ezt akarod?Olyan fiatal vagy még... és éppenhogycsak elkezdtél élni és máris gyerek és házasság és...
-Mire várjak?Mire bibircsókos nagyi leszek elmondhatom hogy érett vagyok egy gyerekre?Köszi hogy így aggódsz de vállalom a felelősséget.Amúgy meg köszi hogy leszel a tanúm.
-Ez csak természetes.
-Ja és jó volt tegnap az a fotó amit a reptéren csináltak.
-Hol láttad?
-MTV.
-Mi is.Na mindegy.Bemegyek mert itt nem olyan jó az idő.Otthon süt a nap igaz?
-Bizony.Na menj ne várasd Clare-t és a többieket.Szia drága.
-Szia kicsike.Puszi.Aztán óvatosan Kellannel állítólag a terhesség harmadik hónapjáig szabad csak szexelni.
-Kac kac.Majd kiélvezzük.Na szia még egyszer.
-Szia Lola.
Letettem a telefont majd elnyomtam a cigimet.Megvakargattam Pattyt.Szétnyitottam egy picit a kabátom és oda tettem a kutyust.
-Ugye milyen jó meleg vagyok?
Patty vakkantott kettőt.
-Be szeretnél jönni?-kérdeztem
Megint vakkantott.
-Akkor becipellek te szőrcsomó-nyomtam egy puszit a feje búbjára ő meg megnyalta az arcom.
Bebaktattam a házba letettem Pattyt majd leraktam a kabátom.
-Clare-ről még semmi hír?-kérdeztem
-Semmi.Felmegyek megnézem.-mondta Richard
-Haggya csak majd én.-elindultam felfelé a lépcsőn
-Cathy?-Richard
-Igen?-fordultam vissza
-Nyugodtam tegezz minket.Nem vagyok én olyan öreg...
-Oké-mosolyogtam.Felértem majd benyitottam abba a szobába amelyben Clare-t sejtettem.Háát ott is volt.A fürdőszoba ajtó nyitva.Clare a földön fekszik és éktelen hangon horkol.Szőkésbarna haja összegubancolódva, mintha tupírozva volna a kefe még kiáll belőle, a szájából kilóg a fogkefe és alatta egy kis nyáltócsa.Kimentem a szobából és megszólaltam.
-Sajnálom.
És elnevettem magam.Annyira nevettem hogy térdre estem és hanyatt dőltem az emelet szőnyegén.Hasra fordultam és csapkodtam a földet.
-Szerelmem mi az?Minden rendben?-Rob
Nevettem tovább és az ajtóra mutattam.
Rob,Vic,Liz, és Richard besietett a szobába majd ők is a röhögéstől fulladozva jöttek ki.
Ugrok egy húsz percet ami folyamatos röhögéssel telt...
-Jajj anyu...-Vic-ilyet is csak ő tud.
-Kislányom.Tudod mennyit kivett belőle hogy tegnap egész nap vízben volt?Wellness fürdőbe mentünk az istenért is.Nagyon fáradt volt és csakis Cathy miatt akart fentmaradni.Nem sikerült.-nevette el a végét.
-Hát nem-hagytam rá-késő van-néztem az órámra-szerintem tegyük el magunkat holnapra aztán majd beszélgetünk ha Clare is szalonképes lesz.
-Rendben.-mondta mindenki majd elvonultunk a szobáinkba.
-Életem?-mondtam miközben leültem az ágyra és magamhoz szorítottam egy párnát.Szívemcsücske letelepedett mellém.
-Mi az kicsim?
-Taylor miért volt olyan szomorú lent a bárnál?Elmondta hogy valamire készülsz vagy legalább is valami ilyesmit aztán tiszta szomorú lett és nem szólt semmit.
-Ó jajj.Tudod Taylornak tetszik egy lány...
-Ugye nem én?-szakítottam félbe
-Persze hogy nem.Te az enyém vagy.
-Akkor jó-megkönnyebbültem fújtam ki a levegőt.
-Szóval ott tartottam hogy tetszik neki egy lány és azt szeretné ha összejönne vele és reméli hogy a lány is ugyanúgy fogja szeretni mint én téged vagy mint Kellan Lolát.Vagy mint Ash Jacket.Egyszóval azt akarja hogy sikerüljön.
-Szóval féltékeny.-mondtam.
-A számból vetted ki a szót-mosolygott.
Ezután már nem beszélgettünk csak átvedlettünk pizsibe és elaludtunk.

4 megjegyzés:

  1. héliuum.<33

    tökjóó.abbanehagyd!:)
    várom a következőt!:D
    puszii.:luciii.*

    VálaszTörlés
  2. háát igen.hélium 4ever<3
    kösziszépen
    arra még várhatsz =/
    de igyekszem =)
    puszi neked =)

    letti <3

    VálaszTörlés
  3. Szia letti!!
    Ma találtam az oldaladra és gyorsan el is olvastam az összes fejezetet!!
    Nekem naon tetszett és ne hagyd abba!!Irtó klassz és mindjárt rendszeres olvasod leszek!:P
    nagyszerű a sztori és ahogy leirod!
    mégegyszer mondom nekem naon bejött!!
    puszi:Vivi

    VálaszTörlés
  4. szia =)
    hűűha =) köszi szépen =)
    nem vagyok valami költői /szerintem / de köszi a dicséretet =)
    ma már remélhetőleg fent lesz a 25. feji.
    kitartás
    puszi : letti =)

    VálaszTörlés