2009. november 20., péntek

wííííí =)

megtörtént a csoda.ez a nap életem egyik meghatározó eseménye.megnéztem az újholdat.igaz felirattal de baromi élvezetes volt.mikor kiléptem a moziból szabályosan remegett a térdem. varázslatos volt.weitz nagyot alkotott.és hát robert... hozta az az édes cukivámpír formáját.eszméletlen jó.erre kb. fél évet várni kellett.de nagyon megérte.nagyon nagyon nagyon.csak egy kis érdekesség.a film ezzel a mondattal ért véget ami nem más mint a mi édes Edwardunk szájából hangzott el :
" Gyere hozzám feleségül Bella! "
többet nem is mondok mert Vivi leharapja a fejem.ne sajnáljátok a mozijegyeket nyomás megnézni.én is körülbelül húsz percet álltam sorba.megérte.nagyon megérte.
na nem húzom tovább az agyatokat.
puszi : lettí <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése