2009. november 8., vasárnap

Életem hajnala 32.fejezet


Hihetetlen volt.A meglepetéstől köpni nyelni nem tudtam.A szám kiszáradt a sírógörcs folytogatott.Nem erre számítottam.Nagyon nem.Szóval erről beszélt Andyvel.Eszembe jutottak előbbi mondataim.Most valami új kezdődik vagy valami örökre véget ér.Az életem új szakasza.Jegyben Robert Pattinsonnal.Tinilányok milliói álmodoznak erről és enyém a szerencse.Mennyiszer álmodoztam én is az eljegyzésemről / meg persze esküvőről / álmaim pasijával... hányszor és hányszor elképzeltem de mindig már pasival.Egyszer sem így terveztem.Csak álltam megkövültem a konyhában a szemem tele könnyel amik nem akarnak lefolyni.Hirtelen kitört belőlem a zokogás.
-Igen.Igen igen igen igen igen!-ugrottam Rob nyakába és még a csók közben is igeneket mondtam.A konyha padlóján csattantunk de nem érdekelt.Annyira boldog voltam.Nem hittem volna hogy erre készül.Nagyon nem.
-Annyira szeretlek-mondtam és csókokkal halmoztam el.
-Én is.De ez egyértelmű nem?
-Dehogynem-újra megcsókoltam.
A kezébe vette a kezem.Szinte eltűntek benne apró remegő ujjaim.Majd felhúzta a bal kezem harmadik ujjára az összetartozásunk jelét.Csak csodáltuk a világos-rózsaszín gyöngyöt amint az ezüst gyűrű körbefogja.Varázslatos volt.Újra elárasztottam csókjaimmal.Visszaemlékeztem eddig eltöltött három hónapra.Három hónap?Nem sietünk egy picit?Nem érdekel.Nagyon nem.Akinek nem tetszik az húzzon el a búsba.Nekem így kell az életem.Nem kell változás.Felkapott a karjaiba és felvitt a hálószobámba.Hosszú éjszakának ígérkezett a mai...

Mikor felébredtem egy cetli és egy rózsaszín rózsa várt a másik párnán.

"Életem értelme!
Sajnálom, de forgatnom kell.Elhiheted hogy ezt a napot sokkal szívesebben tölteném veled.
Benned megtaláltam azt a nőt akit hosszú éveken át kerestem.
Köszönöm az estét.Nagyon szeretlek.
Rob"

A szemem könnyes lett.Ilyet még senki nem írt nekem.Gyorsan felhívom.A számot lerejtettem.Megvicceljük...

-Halló?-szól bele életem egy perc kicsöngés után
-Annyira de annyira szeretlek.-elváltoztattam a hangom.
-Ki az?
-Nem ismerhetsz.De hidd el, én nagyon jól ismerlek.
-Ki a fene az?
-Nyugi édes.Nem fog fájni a ma este...
-Ki maga és mit akar tőlem?
-Ó semmit, semmit.Csak annyi hogy többet nem lehetsz a barátnőddel.Vagy mondjak inkább menyasszonyt?
-Hagyja békén Cathyt.
-Hogy hagyhatnám békén magamat?-kérdeztem eredeti hangon
-Annyira de annyira... szeretlek-ismételte előbbi szavaimat- de mire jó folyamatosan ijesztgetni?Azt hittem valami őrült rajongó-sorozatgyilkos aki elrabolt téged.
-Életem.Halloween van.Ma bulit szervezek.Eljössz te is?
-Persze hogy el.Ki nem hagynám.Esetleg van ötleted minek öltözzek?
-Persze hogy vámpírnak.Én is annak öltözök.Mi leszünk Drakula és Drakulina.
Nagyot nevetett-Oké kicsim.Szeretlek.
-Én is téged.Na vonszold forgatni a popódat.Kis Edwardom.
-Oké Bella.De aztán jó legyen a buli.Legyen hegyi oroszlán.
-Az lesz a főfogás-nevettem.-Szia.
-Szia.-letettem a telefont.
A szomszéd szobából horkolást hallottam.Hát persze hogy az én édes kis bátyám.Annyira szeretem amikor tud valamiről és nem szól.Vicceljük meg.A redőnye úgy is le van húzva.Könnyű lessz azt hinnie hogy este van.És nekem van egy fehér hálóingem.Aztán eszembeötlött : Andy mai napig fél a szellemektől.És mivel eléggé sápadt bőröm van... a kezem általában hideg szokott lenni... megijesztjük... úgy is halloween van...
Gyorsan felvettem a fehér hálóingem, az arcomra fehér púdert raktam és halványzöldeslila karikákat nyomtam a szemem alá.Átsietek Andyhez.A redőnyök lehúzva és Andy /áldja meg az isten érte / boxerben kiterülve fekszik az ágyán.Mikor kinyitottam az ajtaját hideg levegő áramlott be.Felébresztette és mikor engem meglátott a lélegzése felgyorsult de úgy tett mintha aludna.Leültem az ágya szélére.A hosszú szöszi haját és az arcát kezdtem simogatni miközben kísértetiesen suttogni kezdtem.

-Édes kis bátyám... most már bánom hogy nem mondtam el elégszer hogy szeretlek... már nincs lehetőségem rá... de nagyon szerettelek... most már vár az örök árnyékvilág... ott már boldogabb leszek... tedd túl magad rajtam... meghaltam... de attól még szeretni foglak... nagyon-nagyon sokáig... anyuékkal várunk rád... jajj istenem olyan békés vagy... most még nem tudod hogy Robert egy sorozatgyilkos és én most holtam fekszem a konyhakövön összevérezve mindent...
Itt nem bírta tovább.Felugrott és azzal a lendülettel leesett az ágyról.Kitört belőlem a nevetés.Jó másokra lecsapni az átveréssel, mikor nem is sejtik.
-Ezt... ne... csináld... mégegyszer... megértetted?-minden szónál hozzám vágta a párnáját.Én csak nevettem
-Ha láttad volna a saját arcod akkor te is röhögnél!-fetrengtem.Régebben is mindig ijeszgettem Andyt.Mikor megnézett egy pár horrorfilmet ami szellemes azután mindig ezt csináltam vele.22 esetből 20-nál bevette.Régi-régi szép emlékek.
-Még jó hogy nem láttam.Amúgy miért ijesztettél még?Tizennégy éves korod óta nem...
-Október 31 van nem rémlik?Boldog Halloweent.
-Tényleg!-csapott a homlokára.-Köszi neked is.Szervezzünk bulit vagy kettesben?Vagy te Robbal és meg Kristennel?
-Pontosan ezt akartam kérdezni.Amúgy ha nem bánod én már szerveztem egy közös bulit.Ash,Jack,Kris,Te,Taylor,Selena,Rob és én.A szokásos csapat.Illetve Selly még új de ahogyan láttam jól érezte magát.Meg Kelly és Lola is éppen Görögben nyomják a halloweent.
-Na ja.Aranyos kiscsaj és nagyon szeretik egymást.
-Az biztos.Amúgy ti hogy jöttek össze Kristennel?
-Hosszú történet.
Az órámra néztem.Nyolc óra.
-Van időnk.Szóval?
-Átjött hozzánk mert a forgatásról nem talált senkit.Szakított vele a barátja és... hozzám menekült.
-Ebből azt lehet leszűrni hogy te csak egy egyéjszakás kaland voltál.
-Hát körülbelül.Igazad volt-ölelt meg.
-Mikor nincs igazam?-én az egoista... amúgy tényleg legtöbbször én tudok felnőtt fejjel gondolkodni Andy helyett.
-Nem vagy egy picikét egoista?
-Egóból sosem elég és nem árt meg a sok.
-Az igaz.-ő is egoista.
-Hülye egoista Hale gyerekek.-nyomott egy puszit a fejem búbjára.-Segítsek felhozni a pincéből a halloweenes cuccokat?
-Megköszönném.-mosolyogtam.A pincében sok cuckeráj volt amik jók voltak.Ijesztőek.Főleg tinikorunkból.
-Szóval megvan a vízihullánk,boszorkány-üstünk, döglött feketemacskák, csontvázunk,koktélrepectjeink,csomó fekete gyertyánk.Tököt még faragnunk kell.És pár piahozzávaló is kéne.Elmegyek majd a boltba oké?
-Oké.Amúgy úgy hallottam Jack egy csomót faragott gyerekkorában.Ő jól tud.
-Oké akkor meghívjuk Jacket és Ashleyt.Jacket a tökökhöz Ash-t a rendezéshez.
Kimentem telefonálni és cigizni.Aztán gyorsan elszaladtam a boltba, vettem cukorkákat,csokit, húsz darab tököt,mécseseket ijesztő vérvörös színben,művért,/sokat hiszen a medencébe is kell a hullánkhoz a hátsó ajtón befelé egy kis véres útszakaszt képzeltem el na és persze hozzám.A vércsíknak a szám szélére.És mivel Andy zombi lesz ezért neki is kéne egy-két helyre./ gyertyákat, nasikat, vodkát,whiskey-t,egy kis malibut,Bacardi Breezert,citromot,zöldcitromot,szárazjeget,kis halloween lámpásokat mindenféle mintával.Szellem denevér ilyesmik.Andynek egy szellemeset fogok adni.Denevérek fognak lógni a házom mindenfelé.Pár mű végtag és sírkő is jól jöhet elszórva a kertben ahogyan kikandikál a földből.A pókhálókat belülre fogom tenni.Meg kívülre is azért egy párat.Miután végeztem a vásárlással Ash és Jack már ott toporogtak a háznál és morfondíroztak.
-Na mi az?Andy kizárt titeket mert rosszak voltatok?-mosolyogtam
-Ránk bízta a díszítést kívül.Rám a tökfaragást Ashre meg azt hogy beszéljen veled hogy mi hova kerüljön.
-Nyugi Jack hoztam a tököket de azt majd később.Először is be kéne pakolni mindent a házba.Aztán majd együtt faragunk.Olyan családias lesz az egész.
-Az a jó-mosolyogtak.
-Na befejezni a vigyorgást.Befele a cuccokkal.-Andy kijött segíteni és együttes erővel becipekedtünk.A tökfaragást hagytuk utoljára.Szerintem titkolnak valamit.De hogy mit?Nem tudhatom.Szóval.A mécseseket elhelyeztük a házban /kétszázat vettem mert az egész házat az fogja világítani/, a koktélokat elkészítettük és elhelyeztük a hűtőbe.A művérrel összekentük az utat és a medencébe beledobtuk a hullánkat.Oda is nyomtunk egy kis vért.A kis lámpásokkal világítottuk meg az utat a véres medencéig, és utána tovább a házig.A hátsó üvegajtóra tettünk pár véres kéznyomot.Az üstöt elhelyeztünk a ház előtti kis udvar részen.Beletettük a szárazjeget.A csontit felakasztottuk.Fél nyolc.Maradt három óránk.Egy másfél óra alatt tököt faragunk utána készülődünk.Tökéletes.
-Szóval.Faragjunk.-Becipekedtük a tököket a konyhába és elővettem pár kést.Nagyban faragunk és hülyéskedünk.
-Mi lenne ha a zöld műzselét idekennénk az orrához?-kérdezte Jack miközben a késsel a tökszli orra előtt hadonászott-Olyan lenne mintha fikás lenne nem?-mindenki röhögésben tört ki.Egészen addig röhögtünk amíg Jack kezébe beleállt a kés.Ash felsikoltott én meg a telefonomhoz kaptam.Már épp tárcsáztam volna mikor Jack elkezdett röhögni.Meglepettem néztem rá.
-Mire nem jó egy művégtag a kertből?-kérdezte é kihúzott a pulcsija ujjából egyet.Odamentem és elkezdtem verni.
-Olyan hülye vagy.Azt hittem megsérültél.
-Semmi bajom.Amúgy a többiek tudtak róla.
-Oké.Akkor este megnézzük a Kör-t és a Tizenhárom kísértetet.-Ash és Andy "kedvenc" filmjei.Nagyon megörültek neki.Elkezdtünk készülni.Jack halott csöves lesz, Andy zombi, Ashley boszorkány én vámpír.Taylor lesz Frank Einstein és Selly a menyasszonya.Rob szintén vámpír és Kris pedig Samara Morgan.Készültünk aztán szállingóztak a vendégek.A party jól sikerült.Többet voltam Rob szájában mint a vendégekkel.Andy majd szórakozik velük.Nekem a vőlegényem kell.A két vámpír smárol.Tökéletes.A díszíréstől mindenkit a frász tört ki.Főleg a vizihullánktól.A koktélok finomak voltam.Minden jól sikerült.És én újra a vőlegényemmel lehettem.Együtt.Szerelmese.Nem akartam változást.Nem hittem volna hogy később mennyire fogok a változásért könyörögni...

6 megjegyzés:

  1. a tökös az én ötletem volt :'D *büszkefej*:Đ
    jólett várom akövit:D
    pusziii.<3

    VálaszTörlés
  2. Enyém meg a halloween!!!:P:P még büszkébb!!!hihi
    naon jo lett Lettim!!(K)

    VálaszTörlés
  3. szuoi lett.
    hát azt a vizihullás medencét szivesen megnézném.olyan aranyos volt Rob amikor Cathy megviccelte a telefonbanXDXD
    várom a kövit.puszi

    VálaszTörlés
  4. igen igen szerkitársaim vágjátok csak a büszke fejeket.én milyen büszke vagyok hogy rátok találtam =) és milyen büszke vagyok magamra hogy megint összehoztam egy ilyen jó kis vicces-szerelmes-cukker fejit =)amúgy köszönöm =)
    háát... a vizihulla nem tom honnan jött.olyan ijesztő.=)
    puszi : letti <3 =)

    VálaszTörlés
  5. én most olvastam végig a történetet, de nagyon tetszik. Annyira romantikus, vicces, szerelme. Nagyon jó olvasni, teljesen belefeledkezem.
    Mikor elolvastam az előzetest szinte sokkhatá ért. Mi foly történni? *.* 'könyörög'
    türemetlenül várom a folytatást...mikor lesz kövi fejezet??

    puszíí:Detty^^ (friss olvasó :)

    VálaszTörlés
  6. hello detty/kitti!
    köszönöm =)
    hát az előzetes ilyenre sikerült.ez csak egy részlet belőle.nyugi.
    nem tudom mikorra ígérjem a folytatást, mert most perpillanat betegállományban vagyok, de igyekszem.

    pusszi : letti <3

    VálaszTörlés