2009. november 28., szombat

Életem hajnala 38.fejezet


sajnálom sajnálom sajnálom!bocsi hogy ennyit váratott magára de itt van és kész.nem akarok magyarázkodni de megteszem a kedvetekért.baromira zűrös hetem volt és ugye a lustaság mindig győz... tényleg sajnálom.na jó olvasgatást és kommentárt kérek ám=) ja és köszönöm a több mint négyezer látogatót.=) puszi.



Na tessék.Jól megcsináltam.Titkolózhatok a barátam is a bátyám előtt is.Nagyon jó.Ügyes vagy Cathy.Majd a fogadalmaknál beavatom őket.Majd beavatom őket.De hogy csináljam?Tök jó.Mehetek egy titokkal szilveszterezni.Ez a kis titok megváltoztatja az életem.Na meg az Ő életét is.Fel kell adnia a színészi karrierjét.Itthon egy család fogja várni nyolc hónap múlva.Kiélvezetlen nyolc hónap lesz.Megígérte hogy folyamatosan mellettem lesz, amikor csak lehet nem megy dolgozni, bármikor hívjam akár forgat akár nem... szegénykém mindent megtesz értem.De istenem.Csak terhes vagyok.Nem én fogom megszülni Jézust... nekem nem kell ennyi figyelmesség... jó nem mondom néha jólesik de nem töményen a nap minden percében... a kicsi érkezése / jelen esetben még létének kiderülése / felborítja az életünket.Nem izgat.Az orvosok végleg lemondtak róla hogy valaha is terhes legyek.Erre mi jön?Reggeli rosszullét, megnőtt étvágy... és a terhességi teszten a kék csík... még nem látszik semmi.Nincs még pocim...
Beállok a forró zuhany alá.Ez valamennyire lenyugtat.Igen ez kell most.Nyugalom.Pár perc múlva elindulunk.Gyorsan lezuhanyzom, felöltözöm, aztán lefelé veszem az irányt.Rob a kanapén terpeszkedik.A szeme csukva.Eléguggolok.
-Indulhatunk drága apuka?
Na erre azonnal kipattan a szeme.
-Anyuka.Ne hozza rám a frászt.
-A frász miatt nekem kéne aggódnom.
-Mehetünk?-kérdezte
-Persze.Menjünk.
Felállt és felvette a kabátját majd rám is rámsegítette.Aztán megsimogatta a láthatatlanul domborodó hasamat.Felvettem a vörös sapkámat és a fekete kesztyűmet.Ő is így tett.Megcsókoltam.
-Rá még várni kell.Egyenlőre velem kell beérned.
-Hát... na jó.Beérem veled is.
-Ajánlom.
Bezárta a házat bekapcsolta a riasztót, addig én beültem a kocsiba.Feltekertem a fűtést.Borzongva simultam bele az ülésbe.Életem beszállt mellém.Egymásra mosolyogtunk aztán bekapcsoltam a rádiót.Még mindig adtak egy pár karácsonyi dalt ami nem ment ki a divatból.Robbal végigénekeltük ezeket.A keze vagy a kezemben vagy a combomon pihet.Nálam ugyanez.Rádöbbentem hogy az a júniusi nap, amikor a medencében gondolkodtam megváltoztatta az életemet.Utána csőstül jött a baj.Vagy a szerencse?A sors?A végzet?Nem tudom.Nem tudhatom.Nem értem hogy miért történt.Mennyire utáltam de egy csók megváltoztatta az érzéseimet... valószínűleg örökre.
-Mit gondoltál mielőtt még nem ismertél?-kérdezte életem.
-Te a vesémbe látsz?Épp a múltunkon gondolkodtam.
-Nem éppen de azért kíváncsi vagyok.
-Azt gondoltam hogy egy bájgúnár vagy.Sajnáltatod magad hogy nincs barátnőd nem voltál még szerelmes mennyire szar az életed depressziós vagy stb.Közben nem vetted azt észre hogy ezernyi csaj feküdt a lábad előtt, az emberek 30%-a sose lesz szerelmes mert egyszerűen nem látják az igazit senkiben, és vannak akik arról álmodoznak hogy bárcsak ez meg az meg amaz.Neked az öledbe hullt az egész.Röviden ennyit.Te mit gondoltál?
-Hülye kis fruska de pontosan céloz...-nevetett
-Komolyan?
-Halálosan.
-Szóval kölcsönösen utáltuk egymást de aztán minden megváltozott.És nézd.Megvan a gyümölcse.-simogattam a hasam.
-Annyira szeretlek.
-Én is szeretlek.
Ezután már nem nagyon beszélgettünk.Megnyugtató volt hogy ő is utált.Aztán.Paff a bűvös sárkány és szeretjük egymást.Milyen régóta... ha jobban belegondolunk ő az első szerelmem.A többieket csak elfogadtam.Pasi pasi.Kész.De ő... ha nincs velem a szívem szakad meg.Ha velem van?A szívem kiugrik a helyéből.Teljes mértékben imádom, odavagyok érte, szeretem és ő viszont szeret.Ő több mint egy bogár életem szélvédőjén.Ő több mint egy fiú és ez több mint egy szerelem.Valóságos kötődés egymás iránt.Viszontszerelem.Nem lehet szavakkal leírni hogy mit érzek.Azt mondják hogy az igaz szerelmet nem lehet kifejezni sem szavakkal sem tettekkel.Na jó talán tettekkel mégis.De hogyan?Ááá.Kibírhatatlan ez az érzés.Félelmetesen erős, csodálatosan szép...
-Itt vagyunk-szerelmem hangja kiragadott a gondolataim közül.És valóban.Ashley-ék háza előtt álltunk.Újra itt...
-Oké.De várj.Hogyan oldjuk meg a pezsgő témát?
-Vagy iszol egy kicsit és mikor a többiek nem figyelmek átöntöd az enyémbe vagy azt mondod hogy már ittál és narancslevet kérsz.
-Iszom egy kicsit.
-Jó.Max három korty.Jól meggondoltad?
-Persze.Megyünk?
-Igen.-kisegített a kocsiból és kézenfogva sétáltunk a házhoz.Nagyon izgultam.Andy mit fog szólni?Na és Ashley?
-Jézusjézusjézus...-ismételgettem
-Nem lesz semmi baj.-becsöngetett.Ashley nyitott ajtót.Lepusziztunk és beléptünk.Igazi szilveszteri díszítés.Nagyon cuki.Ash rám aggatott egy pink flitteres sálat és egy pink cilindert.Ebben fogom nyomni egész este.Neki tengerkék.Lolának természetesen lila.Kristent meg sem hívta.Sellynek narancs, Jessnek zöld.A fiúknak meg semmilyen.Elvannak ők kalap és sál nélkül.Áttáncoltuk az egész éjszakát.Természetesen én óvatosabb voltam.Nem tűnt fel nekik.Huhh.Csodás.Most épp 23:59-nél tartunk.
-3... 2... 1... BOLDOG ÚJÉVET!!!
Megcsókoltam Robertet.Imádom ezt a srácot.
-B.U.É.K.-mondta
-Neked is.-mondtam mosolyogva.
-Srácok!Fogadalmak?-leültünk a kanapéra.
-Én megfogadom hogy ezentúl csak annyit iszom amennyit Ash megenged.-Jack
-Akkor te ebben az évben nem fogsz inni...-morogta Selly.Nevettünk.Reméltem hogy engem hagynak utoljára.
-Én megfogadom hogy egy hónapig nem vásárolok-mondta Ash
-Én megfogadom hogy annyit forgatok amennyit muszáj.A többit a családommal töltöm-Kelly
-Én megfogadom hogy bármit megteszek hogy Willy egészséges legyen.-Lola
-Na és Willy?-kérdezte Jack
-Ő megfogadja hogy jó kisbaba lesz.Ugye aranyom?-simogatta meg Willy fejét.Pár percel ezelőtt aludt el.Édes kicsikém.
-Andy?-kérdeztem
-Megfogadom hogy nyitok egy éttermet ha nem léptetnek elő.-Andy
-Én megfogadom hogy örökké szeretni foglak-Jess
-Én megfogadom hogy minden héten lemegyek gyúrni-Taylor
-Én megfogadom hogy színészkedni fogok.-Selly
-Én megfogadom hogy még az idén elveszlek feleségül-intézte fogadalmát hozzám életem.
-Köszönöm-mosolyogtam
-És te Cathy?
-Megfogadom hogy leszokok a cigiről.
-Naa végre-Jack-Valami előzmény?
-Hát végül is van...
-Na és mi az?
-Srácok-felálltam- valami fontosat el kell mondanom.Valaki örülni fog valaki nem.Nem tudom de muszáj.
-Halljuk...
-Ki vele...
-Mondd már...
-Szóval az van hogy... terhes vagyok...

5 megjegyzés:

  1. Waaa..waaa.wwaaa es megegyszer waaaa:D:D:D:DKiraly,kiiraly,kiraaly lett:D:D::D:DOlyan vagii,tetszett a fogadalmas resz!!Varom a kovit!!puszi

    VálaszTörlés
  2. köszikösziköszi=)
    puszinyuszi<3

    VálaszTörlés
  3. Szio!
    IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM.............!!!!!!!!
    Hát én azt hittem késöbb mondják el hogy terhes
    de így is nagyon jó lett.
    várom a kövit.puszi:D

    u.i.kérlek minnél hamarabb legyen friissss.ezt az egy hetet alig bírtam ki.

    VálaszTörlés
  4. jajj drága ez nagyon jó lett! :D:D
    jöjjön mihamarabb kövi mert belehalok a kíváncsiságba, h mi jön most:D
    hajrá! (:
    pusziii.<3

    VálaszTörlés
  5. ancsi:) : köszönöm =) tényleg sajnálom hogy csak most jött =/ igyekszem ám =) puszi.

    luciii.* : kösziköszi. meg fogsz lepődni.legalább is remélem... =)

    puszi : letti<3

    VálaszTörlés