2009. november 3., kedd

Életem hajnala 31.fejezet


Reggel szörnyű fejfájással ébredtem.Ezt nem értem.Nem is ittam semmit.Mindegy.Bekaptam gyorsan egy fejfájáscsillapítót.Csináltam reggelit magamnak.Palacsintát.Elővettem a juharszirupot és jól nyakon öntöttem őket.Mikor elkezdtem falatozni utolért az eszem.Hol a csudában van Rob?Gondoltam felhívom Jacket.Mikor nyúltam volna a telefon felé mikor megcsörrent.A kijelzőn Robert neve villogott.
-Halló?-szóltam bele
-Cathy?-ez nem Rob.Jack hangja volt.-Szia.Jack vagyok.
-Szia.Robot hol hagytad?
-Épp durmol az egyik sarokban.Tegnap nagyon bepiált.Gondoltam felhívlak hogy ne aggódj.
-Ez kedves tőled.Érte megyek oké?
-Nem ne gyere- mi történhetett? - majd mi hazavisszük.
-Jó oké... szia Jack...
Nem válaszolt csak a búgást hallottam.Mi lehetett amit Jack titkolni akar?Jézusom.Ma van az esküvő.El kéne kezdeni készülődni.Gyorsan belapátoltam a reggelim maradékát és felmentem készülni.Kikészítettem a cipőmet a kis babarózsaszín Louis Vuitton táskámat és a rózsaszín-szürke ruhámat.Nem itt fogom felvenni, majd az esküvő helyszínén.Úgy is odajön a fodrász meg a sminkes meg mindenki... majd ha megcsinálták a hajam akkor felöltözöm.Rikítani fogok a kis rózsaszín rucimban.Elvégre nem koszorúslány leszek hogy lilában virítsak... bevetettem magam a fürdőszobába...

... eközben Rob-éknál...

-Phűű-mondta Jack miközben összecsukta Robert mobilját.
-Na mi volt?-kérdezte Rob miközben már a huszadik ékszerboltból jött kifelé.
-Leráztam azzal a szöveggel hogy bepiáltál, alszol és majd hazaviszünk.
Az igazság nem ez volt.Vagyis részben.A legénybúcsúztatón voltak és most reggel / tíz óra van / elmentek gyűrűt vásárolni.Hogy mért pont Jack?Talán ő áll legközelebb Robhoz.Meg csak ő volt szabad.Kellan az esküvővel foglalkozik, Taylor meg a barátnőjével.Petert várták a gyerekei, de az esküvőre elhozza őket.Perpillanat Jack a kiborulás szélén áll.Három órája csak egyik boltból ki a másikba be.De most nem törődik vele.Rob boldogsága a legfontosabb.És ha ő akár Mekkáig is elmegy a tökéletes gyűrűért akkor ő követi.
-Köszi haver.Ezért mit fogok kapni...
-Ugyan már...félsz egy lánytól?De amúgy sietni kéne.Szerintem Cathy reggelizik aztán fürdik meg ilyesmik és megy is.És téged is haza kéne szállítani kis másnaposkám -vigyorgott Jack
-Sietek megtalálni az igazit de nem igazán megy-válaszolta Rob egy fintor kíséretében.
-Talán majd a következőben...-mondta Jack és újra beszállt a kocsiba hogy tovább haladjanak.Igaza lett...

...újra Nálam...

Lezuhanyoztam,hajat mostam aztán kiléptem a gőzös fürdőszobából.Gyorsan megtörölköztem, megszárítottam a hajam és felöltöztem.Egyenlőre még egy farmerba és egy pólóba.Siettem a könyvtárba ahol az esküvőt rendezik.Meg is találtam elég hamar.Lola, Demi, Kris, és Ash már előtte állt Lola kocsijának támaszkodva.
-Na mi az?Késik a portás?-vigyorogtam
-Hazabiciklizett a kulcsokért-fintorgott Ash
-Ezt most nem mondod komolyan-tátottam a szám.Süüültgalamb hooool vaaaagy ? xD
-Dehogynem.-Kris
-Megfolythatom?-kérdezte Lola
-Majd én.Neked nem tesz jót az aggódás.Főképp nem Willnek.-mosolyogtam
-Igaz..-sóhajtott a barátnőm és elkezdte a pociját nézegetni.
Odamentem hozzá és a hasára tettem a kezem.Nem volt még nagy pocija de látszott hogy terhes.
-Szia kicsi Willy.Lehet hogy nem hallasz.Nem baj.Cathy néni vagyok.Anyukád barátnője...
-A legjobb barátnője-szakított félbe Lola
-Pontosítás : a legjobb barátnője.Jajj kicsi Willy.Annyira várjuk már hogy ki gyere onnan.
Éretem hogy megmozdul a kezem alatt és tompa kis ütéseket éreztem.
-Ő most... ?-én elképedtem.-Nálam rugdall először?
-Bizony.Szia kisfiam-kezdett beszélni Lola- nagyon ügyes vagy.Biztos híres focista leszel-mosolygott és megöleltem.Az egyik keze még mindig a hasán volt de a fél karjával visszaölelt.
-Annyira boldog vagyok-mondta elérzékenyültem Lola
-Nálam nem jobban.
-Lennél a keresztanyja?-kérdezte Lola
-Hát... persze-ugrottam ismét a nyakába.Így álltunk egy ideig miközben egy reszelős hangot hallottunk a hátunk mögül.
-Há jóónapot kívánok a kishülgyeknek.
Felé fordultam.Egy öreg pasas koszos ruhában és öt méterről érezni az olcsó sör szagát.Halványan mosolyogva elindultam felé
-Maga a portás?-kérdeztem mikor odaértem
-Há én vúnék kishülgy.
Mosolyogtam-Adja ide a kulcsokat
-Egy ilyen szép kisasszonnak bármit ám.De hirtelen.
Átadta a kulcsokat aztán kiütöttem.Csak a műkörmöm bánta.Picit megrepedt.Szerintem ezt a napot még túléli de aztán el kell mennem csináltatni.Fasza.
-Ez...-Kris
-Ez...-Ash
-Ez...-Demi
-Szép volt!-Lola
Mosolyogva fordultam meg.
-Köszi.De most már mehetünk?
Bementünk a hatalmas terembe és elkezdtünk szervezkedni.Nem csak a lánybúcsúztatót de az esküvőt is én szerveztem.Nagyrészt.De azért örültem mikor megérkezett a rendezvényszervező és ő is intézkedett.Ne hogy már mindent nekem kelljen... eközben megérkezett a fodrász és a sminkes.Engem csináltak meg először mert nekem még rohangálni kellett össze-vissza fogadni a vendégeket meg a csomagszállítókat hogy hova tegyék a díszítést és a terítéket egyszóval / vagy hárommal élve / nagyon fárasztó munka.A lábam még jól volt a magassarkúmban.Nem szoktam sokáig bírni.De most valahogy mégis.
-Cathy baj van-jött oda hozzám Jess a rendezvényszervező
-Mi az?
-A balettos fellépő lemondta.És hallottam hogy te balettoztál úgyhogy...-elvékonyodott a hangja-nem lenne kedved fellépni helyette?A ruha megvan a méretetek is egyforma a cipőtök is úgyhogy csak rajtad áll
Nagyot sóhajtottam.
-Elvállalom de Lola rám fog unni.Tegnap is én léptem fel.A lánybúcsúztatón.
-Nem fog.Nem hiszem.Köszi köszi köszi köszi köszi-ölelt magához
-Szívesen-nyögtem

Ugrok. / Rob érkezése a srácokkal /

Hátulról megölelt valaki.
-Gyönyörű vagy-hallottam a világ legcsodálatosabb hangját.
Nem válaszoltam csak reflexből megcsókoltam.
-Legközelebb akár milyen piás vagy szard le és gyere haza.Hiányoztál.
-Te is nekem.
-Annyira szeretlek.
-Én is téged.
-Hűű rohannom kell.Megjött a díszítés.Sietek és jövök-nyomtam egy puszit a nyakára és indultam az ellenkező irányba.Hátulról elkapott és a nyakamba csókolt.
-Azt hitted megúszod ennyivel?
-Nem-szenvedélyesen megcsókoltam.
-Fizetve a tartozás?
-Azt majd este-mosolygott-Na futás.-mikor kiszabadultam Rob rácsapott a fenekemre.Visszafordultam és nyelvet nyújtottam.Mikor újra mentem Rob füttyentett.
Újra nyelvet öltöttem.

Ugrok. / A boldogító igen. /

A zene indul de Lola csak nem akar jönni.
-Cathy?Megnéznéd mi a baj?-Kelly
-Megyek persze-a táskámat odaadtam Robnak és befutottam az öltözőbe.Lola ott ült és arcán könnyek csillogtak.
-Édesem mi az?-leültem mellé
-Én ezt nem tudom megcsinálni.
-Mért ne tudnád?Kint csupa olyan ember van aki ismer és szeret.Semmi baj nem lesz-nyugtattam és megfogtam a kezét.
-Olyan hülye vagyok.
-Nem vagy az csak bepánikoltál!Én is ezt fogom csinálni ha egyszer valaki elvesz-mégsem mondhattam Robot mert lehet addigra már a nevét is elfelejtem.Nem tudhattam.
-Igaz.
-Na gyere csajszi.Én visszamegyek de te is gyere.
Visszafutottam a helyemre és intettem a zenekarnak akik játszani kezdtek.A szertartás varázslatos volt.Elsírtam magam.
-Lola Amily Stephens.Akarod-e férjedül az itt jelenlévő Kellan Lutzot kitartasz mellette jóban rosszban egészségben betegségben gazdagságban szegénységben?
-Igen-rebegte a barátnőm akinek szemében könnyek csillogtak.
-Kellan Lutz.Akarod-e feleségedül az itt jelenlévő Lola Amily Stephenst kitartasz mellette jóban rosszban egészségben betegségben gazdagságban szegénységben?
-Igen.
-Megcsókolhatja a menyasszonyt.
Kellan diadalmasan megcsókolta a terhes barátnőmet és észrevétlenül a hasára csúsztatta a kezét.Kimentem cigizni és közben sírtam.Akaratlanul is Robra gondoltam és magamra.Nekünk ez nem fog megadatni.Szinte hangtalan voltam.Az eső is rákezdett.Az időjárás alkalmazkodik a hangulatomhoz.Csodás.
-Baj van kicsim?-Rob hangja éppen hogy nem mellőlem jött.
-Nem nincs.-letöröltem a könnyeimet.-Ez Lola és Kelly napja.Nem akarom elrontani az önsajnálatommal.Ezért jöttem ki.
-Értem.-mondta és lehajtotta a fejét.
-Baj van?-most rajtam volt a sor.A hangom kicsit rekedtes volt.Nem törődtem vele.
-Hátt... őő... szóval... szeretnék kérdezni valamit.
-Tényleg?Mi az?-fellelkesedtem.Talán ez az amiről Andyvel beszélt?Nem tudhattam.Most valami új kezdődik vagy valami véget ér.
-Nincs kedved visszajönni?Elég hideg van.Nehogy megfázz.
Elképedtem.
-Ez a kérdés?
-Aha.
-Menjünk.-belékaroltam és visszamentünk a terembe.Minden jól sikerült.A vacsi után felléptem.Lolának egy percre nem volt elege belőlem.Imádott.De ez nálam sem volt másképp.Sokat tűnődtem a Robos kérdésen.Tényleg el akar venni?Talán Lolának igaza van.A fellépésem jól sikerült.Szerencsére.Gyönyörű volt minden.Minden.Csak az én hangulatom leledzett a béka feneke alatt 2 km-el.Ez van.Mikor Robbal hazaértünk elszívtam egy cigit a konyhában.Életem mellettem maradt.
-Szóval mi volt az a fontos kérdés?
-Mikor?
-Komolyan elhiszed hogy beveszem hogy csak be akartál hívni?
-Hát... nem.Hanem...-fél térdre ereszkedett, a kezében egy kis fekete doboz volt..Ó jézusom.A légzésem ki-kihagyott a szívverésem felgyorsult.
-Catherine Hale.Hozzám jönnél feleségül?

5 megjegyzés:

  1. Uhh!!Itt abbagahyni te kis szivtelen kismalac!!!XDXD
    naon imádtam!!!

    VálaszTörlés
  2. háát... így izgibb =)
    így is elég hosszú.sokat szenvedtem vele.becsüld meg a munkám.
    köszi,puszi : letti <3 =)

    VálaszTörlés
  3. wáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá...
    miért hagytad abba? :'(
    olyanjólett:D
    nemtaláltam volna ki(:
    puszii

    VálaszTörlés
  4. jaj drága ez nagyon jó volt.én sejtettem már akkor amikor Rob beszélt Andyvel hogy leánykérés lesz:d
    bocsánat hogy az elözőhöz nem írtam csak ez a hetem kicsit húzos.
    várom a kövit.puszi

    VálaszTörlés
  5. sziasztok =)
    köszönöm =)
    majd kapjátok a folytatást vagy holnap vagy holnapután.de hétvégére már biztosan fent lesz.
    puszi mindenkinek.drágák vagytok : letti <3

    VálaszTörlés