2009. november 2., hétfő

Életem hajnala 30.fejezet


háát ittvan végre.a harmincadik rész.ezt is megértük gyerekek =)remélem sokan olvassátok a blogot =) nagyon szépen köszönöm mindenkinek hogy itt vagytok támogattok és bíztattok.főleg Vivi és luciii.* mosolyogjon mikr ezt olvassa.na meg persze Anna.tényleg köszönöm.na de nem is dumálok tovább olvassátok a részt =) puszi : letti <3 =)
am a sünis képet csak azért raktam be mert tök ari sztem.gyönyörködjetek ti is benne =) <3

Egy hónap alatt nem sokszor de elsírtam magam.Nagyon mélyen érintett hogy nem lehet gyerekem.Mintha egy kisgyerektől elvennéd a cumit.Csak sír és sír és tehetetlen.Baromira tehetetlen voltam ebből a szempontból.Sokat gondolkodtam rajta.Nagyon sokat.Valamit nagyon elronthattam.Valaki fentről nagyon pikkel rám.Talán a nagyi?Ő úgy is utált.Vagy anyu akar büntetni amiért nem voltam észnél?Ha igen nagyon jó lecke.És persze fájdalmas.Mostanában kezdtem megemészteni a tényt és kevesebbet sírtam.De még így is pokoli volt.
Ma van Lola lánybúcsúztatója.A csajokkal megbeszéltük hogy én fogok fellépni Lola kedvenc dalaival.Abba, Pink ilyesmik.Nem öltöztem ki túlságosan.Egy sötétkék csőfarmer, egy fekete mélyen dekoltált felső sok kiegészítő és magassarkú csizma.A hajam kivasalva a szemem kihúzva feketével.Lola még nem is tudja mihez készülünk.Úgy beszéltük meg hogy Demi fogja idehozni.Belép és engem fog meglátni mivel a kivilágított színpadon állok már most.Már csak egy pár pillanat.
Az ajtó kinyílik és Lola egyre pocakosodó alakja tűnik fel a színen.
-Demi?Merre vagy?Hahóóó...
A színpadon felkapcsolódik a világítás.Mint aki semmit sem tud felkapom a fejem.Lola egyenesen rám néz.
-Cathy.Mi folyik itt?Demi azt mondta jöjjek be itt és élvezzem a műsort.Milyen műsort?Egyedül te vagy itt.
-Ez nem teljesen igaz...-mondtam halkan a mikrofonba és a lányok előugrottak a sötétből.
-Lánybúcsúztató-kiabálták.
-Cathy a fő műsorszám-Demi átkarolta Lola derekát és egy kipárnázott székre vezette.
Lola vádlóan nézett rám.
-Bocsi-mondtam mosolyogva és intettem a csajoknak hogy kapcsolják be a hifit.-Lola édesem.Ez az utolsó napod Lola Stephens-ként.Holnap már Mrs Lutz leszel.Ha csak esetleg nem szeretnél később elválni bár ahogyan most megvagytok Kellannel nem hiszem hogy lenne probléma... na mindegy.Élvezd ki az utolsó estét kötelezettségek nélkül.
A csajok bekapcsolták a Hifit.

1. Pink - U and ur hands
2. Abba - Mamma mia!
3. Abba - Lay all you're love on me
4. Pink - Family portrait
5. Pink - Please don't leave me
6. Evanescence - Hello
7. Evanescence - My immortal
8. Evanescence - Good enough
9. Paramore - I caught myself
10. Superchick - Beauty from pain

A csajok eközben énekeltek táncoltak és olyanokat üvöltöztek hogy Hajrá Cathy meg ilyesmik.Jól esett hallani.Amint láttam Lola haragja elillant mikor a második számot énekeltem.Jól szórakozott.
-Na csajok.Lassan vége az estének.-mondtam a mikrofonba.-Végezetül szintén egy Abba szám.Afféle finálé.Két szám ami háát... nem éppen keringő... szerintem mindenki tudja hogy mi az-kuncogtam.A csajok is kuncogtak.Úgy beszéltük meg a srácokkal hogy a Give it to me right alatt még nem, de mikor a Voule Vous-t énekeltem a refrénnél elkezdenek vetkőzni.Tetszeni fog Lolának.Ahogy ismertem...
Elkezdtem énekelni a Give it to me right - ot.Megrohantak az emlékek.Ahogy Lolával Rob orra előtt lenyomtunk egy eléggé érdekesre sikerült táncot... aznap este csókolt meg először.Aznap kezdtek el kirajzolódni bennem az érzelmek.Aznap ismertem meg Kristent.Aznap együtt aludtunk és két hosszú év után végre nem rohantak meg a jól ismert rémálmaim.Nyugodt voltam.Ahogyan visszagondoltam erre a két hónapra melegség öntött el.Boldog voltam.Mindenem megvolt amit csak kívánhattam.Jó barátok igaz szerelem, család / ha csonka is de van.Lassan már a barátaim is a családomba tartoznak./ és persze egy boldog élet.Nem kívánhattam volna többet.Nem is akartam.Talán egy gyereket kívánhattam volna de... ha nem lehet hát beletörődtem.A gyerekem a finálé lenne szánalmas kis életemben.Így is elég sok mindent kaptam amiket nem tudom hogy kinek köszönjek.A sors?Kétlem.Nem hiszek ezekben.Puszta szerencse?Engem a baj szokott megtalálni 10 méteres körzetben.Megegyeztem magammal hogy nem tudom mi hozta így de örülök neki.
Jött a Voule Vous.Az elején mindenfelé néztem mert a pasik körbezártak.Fekete csuklyás köpeny volt rajtuk.Kicsit úgy néztek ki mint a Harry Potter filmekben a dementorok.Meglepődtem de mosolyogtam.És aztán...
-Voule Vouuuus a-ha...- és vetkőzni kezdtek.Rám is került pár ruhadarab.Lola valósággal póló és nadrágözönt kapott.Néhányan leugrottak a színpadról és Lola előtt táncoltak.Szegény barátnőm azt sem tudta hogy hova kapja a fejét.Édes volt.Mikor vége lett a számnak és lesétáltam a színpadról Lola valósággal feldöntött.A padlón csattantunk és Lola puszikkal halmozott el.
-Köszönöm köszönöm köszönöm köszönöm köszönöm!Ilyen király lánybúcsúztatója senkinek sem volt még!Köszönöm köszönöm köszönöm- és össze-vissza puszilt.Lola önmagában nem volt nehéz de a kis életerővel aki benne fejlődött meghaladta a tüdőm tűrőképességét.
-Nem szeretnél leszállni rólam?Vagy még húszszor elmondani de azt sem rajtam?-fuldokoltam
Leszállt rólam és úgy ölelgetett tovább.Esküszöm terhesen erősebb volt mint emberi mivoltában.
-Ha befejeztük felállhatnál mert felfázol ami se neked se Williamnek nem tesz jót.
-Honnan tudod hogy... -még nem jelentette de hogy fiú lesz.Mos tmár 100%.Kellan mondta el nekem mint büszke apuka.Azt is mondta hogy ne mondjam el Lolának hogy tudom és hogy lepődjek meg mert ő nem tudja tovább magában tartani.
-Tippeltem.-mosolyogtam
-Kellan elmondta igaz?-keseredett el
-Sajnálom.
-Semmi baj.Csak én szerettem volna.
-Akkor jó-megöleltem.Még így is magasabb volt nálam.Nem sokkal de igen.
Így telt el az este.Sokat szórakoztunk és Lola csomó ajándékot kapott.A csajoktól a vetkőzős pasikat.Csak tőlem és Demitől kapott külön ajándékot.Már csak mi voltunk a hatalmas teremben.Mi hárman.A nagy csapat.Régen gumimacigyilkosoknak hívtuk magunkat.Demi egy órát vett neki.Gyönyörű volt.Pink szíja volt, és a lapján egy Hello Kitty fej volt.Ki volt rakva Swarowski kövekkel.Nagyon szép volt.
-Persze Demi nagyon tetszik-nyugtatta Lola.
-Tőlem mindketten kaptok egy kis ajándékot.Emlékeztek kilencedik végén mit ígértünk meg egymásnak?A gólyabál után.
-Hogy örökké barátnők maradunk...
-Hogy sosem felejtjük el a másikat...
-Érettségi után tíz évvel majd a Finno cukiban talizunk
-És emlékeztek az időkapszulára?-kérdeztem
Nem válaszoltak csak meglepettem néztek.
-Nos múltkor kertészkedtem és az ásó megakadt valamiben.Kiástam és... -a hátam mögül elővettem egy narancssárga dobozt.
-Ez még megvan?
-Hogy és mikor...
A kérdések csak úgy záporoztak felém.
-Lányok nyugi nyugi.Nem akartok belenézni?
Demi elvette tőlem a dobozt.Kinyitotta.Picit porosak voltak a dolgok.
-A koncertjegy!-kiáltott fel Lola és kivette a dobozból az Evanescence koncertjegyeket.Itt voltunk először hárman.És itt rúgtunk be először.Andy a haverjához cipelt el minket hogy anyuék meg ne tudják hogy ittunk.
-És a gyűrűk!-a barátsággyűrűink.Vettünk karácsonyra egymásnak három tökre egyforma ezüst gyűrűt.Nem tudom de valahogy pont ugyan azon járt az eszünk.Ebből lett a barátsággyűrű.Kivettük és az ujjunkra húztuk.
-Igazából nem egy nagy ajándék... de gondoltam tetszeni fog.
-Ó Cathy-Lola sírva borult a nyakamba-ennél szebb ajándékot senki sem adhatott volna nekem.Nagyon köszönök mindent.
Sírdogáltunk egy kicsit aztán Demi elindult haza.Lolával még egy kicsit lelkiztünk.Megemlékezés...aztán hazavittem.
Robert még nem ért haza ezért az üres lakás várt.Lefürödtem, bebújtam az ágyba és próbáltam a holnapra összpontosítani...

4 megjegyzés:

  1. Szia megint nagyot alkottál, de ari volt cathy!!!!

    VálaszTörlés
  2. szia
    köszönöm =)
    a kövi rész az esküvő lesz =)
    készülj =) bár te már úgy is tudod mit akarok =)
    ki ne fecsegd =)
    puszi : Letti <3 =)

    VálaszTörlés
  3. juj ez jólett.:D
    Mit akarsz?? :O nekemis súgd meg . :'D xD
    várom a frisst! (:
    puszii.<3

    VálaszTörlés
  4. hehhe.köszi.
    hát az titok.de ha visszaolvasod rob és andy kis dumcsiját cathy távollétében rájössz hogy mit akarok =)
    vagy egyszerűen csak megvárod a kövi részt =)
    puszi : letti <3

    VálaszTörlés