2009. november 14., szombat

Életem hajnala 34.fejezet

A jól megérdemelt pihenés.A suli jól megy, de most éppen beteg vagyok.Úgyhogy nekem három héttel előbb lett szünet.Egyre többet kell tanulnom az érettségi miatt.De hát ez van.Most perpillanat a tetőn ülök és cigizek.A doki szerint nem lenne szabad, de mivel nagyon jól ismer engem a napi 10 szálat csökkentette 3-ra.Szörnyű ez az időszak.Minden éjjel ugyan olyan.Ugyan az a folyosó minden éjjel.Ugyan az a helyzet.Ugyan az az álom.Folyton folyvást a saját sikoltásomra ébredek mikor az álombeli orvos megöli Robertet.Mitől lehet ez?A tudatalatti gonosz Cathy űzi ezt a rossz tréfát velem?Vagy talán ez a jövő?Mostanában sokat elgondolkoztam hogy vajon az álomban a kórház előtt mi lehetett.Ahogy az álomban néha jobban körülnéztem tavaszodott.Lehet hogy Robbal karácsonykor vesztünk össze valamin?Cathy fogd vissza magad.Ez csak egy hülye álom.Hülye hülye hülye álom.De mi van ha mégsem?Mi van ha tényleg a jövőből láttam egy kis darabot?Ráérek még ezen filózni.
Bemásztam a szobámba bekapcsoltam a hifim és betettem egy CD-t.Cecilia Westbrook - New moon Story ismétlésre kapcsolva./ zene be!/ Leültem az ágyamra, az ölembe vettem, és megvakargattam Drazsét.A többiek már megkapták a kisnyuszikat.Lolának kicsit húzós.Willy és Bubu együtt hát... kibírja.Nekem egy időben egy egész családot kellett ellátni.Kb. 13 évesen.Anyu kórházba került, mert volt valami probléma a szemével.Meg is kellett műteni.Úgyhogy addig én főztem.Most azt kérdezitek magatoktól hogy miért?Hiszen Andy szakács, és ott volt volt még Bill, az apám.Andyben akkoriban még nem alakult ki hogy szakács akar lenni.Apu egész nap úton volt és ügyvédkedett.És mivel nyáriszünet volt, rám maradtak az ilyen dolgok.Nem bántam.Kaptam egy kis tapasztalatot az életből.Belekóstoltam milyen lesz az élet hogyha családom lesz.Egy nagy boldog család.És már megint ugyan ott tartunk.A családnál.Andy mint mindig most is dolgozik.Az étterem nagyon felkapott lett.Csomó pénzt keres.Nagyon örül.Kapott pár fülest, hogy őt akarják kinevezni az étterem vezetőjének.Nagyon örülnénk neki.Lola anyáskodik.Willy egy kis cukorborsó.Nagyon aranyos ahogyan gügyög.Az én kicsi keresztfiam.Nagyon szeretem.Robert forgat.Nagyon magányos vagyok nélküle.Olyankor elesettnek érzem magam.Mintha egy részemet kiszakították volna.Olyankor még borzalmasabbak az álmok.A többieket látom Robert mellett holtan, és a temetésükön látom magam.Egyszerűen borzasztó.
Drazsét visszaraktam a ketrecébe.Bebújt a külön kisházába és szerintem azonnal elnyomta az álom.Nem csodálom.Szegénykém nagyon sokat volt fent ma.
Bekaptam két szemet a gyógyszeremből, leöblítettem egy kis vízzel.Ettől általában nincsenek álmaim.Csak a megnyugtató feketeség.Semmi más.Egyetlen nyugodt éjszaka.Nyugodtam hajtottam a fejem a párnára.Még tompán érzékeltem hogy valaki nyitja az ajtót, de az arcát nem láttam.Az álom ezúttal más volt./zene ki!/
Esküvői ruhában álltam az oltárnál.Mindenki ott volt.Ashley-t láttam Jacksont és az összes barátomat.Egy öreg pap állt az oltárnál és barátságosan mosolygott.Aztán jött egy villámcsapás és minden megváltozott.Hirtelen a kép is változott.Egy koporsó volt kinyitva a pap előtt.Benne Robert fekszik de valahogy idősebb változatban.Öreg.A haja fehér, az arca és a keze ráncos, haja kevés.Mikor nyúltam volna hogy lecsukjam a koporsót, megakadt a szemem valamin.Méghozzá a kezemen.A kezem ráncos volt.A koporsó mögött egy tükör állt.Belenéztem és ledöbbentem.Nem a mostani önmagam, hanem egy öreg néni nézett vissza rám.Aztán a koporsó vissza kinyílt és Robert kimászott belőle.Zöld bőrrel és heges arccal.Zombiként.
Sikoltva ébredtem ismét.Nem nem nem nem nem.Nem lehet.A homlokomhoz kaptam.Lázas vagyok.Folyik rólam a víz és ráz a hideg.Andy berontott a szobámba.Mikor látta hogy remegek odajött hozzám és átölelt.
-Megint ugyanaz igaz?
-Minden éjjel ugyanaz mikor nincs velem.
Megfogta verejtékben úszó homlokom.
-Jézusom te lázas vagy.Vegyél be egy kis lázcsillapítót aztán fürödj le.Forró víz.Addig főzök neked teát.
Engedelmeskedtem atyám akaratának / xD / aztán bebattyogtam a fürdőbe.Levettem a sálamat, amit Taylortól kaptam aztán az Andytől lenyúlt óriási Kappa melegítőfelsőt, az alatta viselt Kellantól lenyúlt pólót, a melltartómat, aztán a nagy-nagy Robert tréninget,majd a Jack féle halálfejes hosszú zoknit.Én mindent a haveroktól nyúlok le.Ez már nálam megszokott.Van olyan melegítőm ami a három évvel ezelőtti csávómtól van =)Gyorsan beszálltam a forró víz alá, ami vörösre égette a bőrömet, de nem zavart.Átmelegedtem aztán elővettem új cuccokat.Ezúttal a sajátom, de ezek is nagyon nagyok.Visszasétáltam a szobámba.Andy az ágyamon aludt.Odamásztam mellé, és betakargattam magunkat.Ezúttal nem jöttek vissza az álmok, amiért nagyon hálás voltam.

Karácsonyig még egy hét volt, de az utcákat már vastag hótakaró borította.A gyerekek hóembereket építettek.És én az utcákon sétáltam ideális karácsonyi ajándékokat lesve.Kellan egy pólót fog kapni amin ez a felirat áll : "A világ legerősebb embere!-vagy csak annak képzeli magát?" Úgy terveztem hogy mindenkinek valami vicceset fogok adni.Hát ez nem jött be.Múltkor egy cipőboltban voltam.Magamnak lestem csizmát.Találtam is.De nem ez a lényeg.Megláttam egy cipő-táska összeállítást és egyből elfelejtettem a humoros dolgokat.Az a kockás táska és a pöttyös kis fekete balerina cipő egyből Ashley-t juttatták az eszembe.Úgyhogy egy csizma egy táska és egy cipő társaságában távoztam az üzletből.Selly egy kék ruhát kap.Lolának egy csodás lila ruhát fogok adni.Willyke egy hatalmas micimackó plüsst kap.A plüss akkora mint én.Én simán elszundikálnák rajta.Jackson egy rózsaszín pólót kap.Andynek egy pólót fogok adni ezzel a felirattal : "Jól főzök.Még senki sem panaszkodott." a hátulján "Ciánveszély!" Kristen is egy pólót kap.Neki az elején egy jövök felirat a hátulján egy megyek felirat lesz.Robert.Ő egy fehérarany karkötőt kap amibe ezt vésetem : Örökké szeretni foglak.Hogy én mit kapok?Azt nem tudom.Gyönyörű a karácsonyi díszítésünk.A fa teljesen piros és zöld.A házon kívül jégcsapok lógnak.Nagyon hideg telünk van.Az udvarban két hóember áll.Egy lány / rózsaszín sál és sapka / és egy fiú /kék sál és sapka /.Egymás kezét fogják.Igen igen.Közben Andy is becsajozott.A csajt Jessicának hívják.Baromi aranyos nagyon megszerettem.Egy vörös, nyuszis felsőt kap.X- szemű nyuszis felsőt.Ashley-ék meghívtak minket karácsonykor hozzájuk.Időközben összeköltöztek.Most fogjuk először látni a házat.Biztosan nagyon szép.Ashley-t ismerve...
Robert hamarosan hazaér.A karácsonyt és az újév első négy napját itthon tölti.Nagyon örültem neki.A nappaliban ülök, Drazsé az ölemben.Rajta vezetem le a szeretethiányomat.Nyílik az ajtó és Robert lép be.A kabátja a haja tiszta hó.Nem izgat.Lerakom Drazsét és felé futok.Miközben megcsókolom megpörget.
-Ennyire hiányoztam?-kérdezi két csók között
-Nem is tudod mennyire.-kaptam az ajka után.
Nagyon hiányzott.Nagyon-nagyon hiányzott.

4 megjegyzés:

  1. Huuu en most talaltam ra a blogodraa,es nagyon jooo,azon kivul,hogy egy ici-picit emos stilusu nagyon bejoooon:D:DImadoom,csak igy tovabb:D:DRemelem hamar jon a folytii,puszii
    Evelyn

    VálaszTörlés
  2. Jajj letti naon jo lett!!imádom meg téged is imádlak! áhhh még még ilyet!!!

    VálaszTörlés
  3. szio!
    megint nagyot alkottál.várom a kövit.
    puszi

    u.i.Ashley kivel jött össze?

    VálaszTörlés
  4. Evelyn : köszi szépen =) folyti nem tudom mikorra várható =/ igyekszem minnél hamarabb megírni =)

    Vivi : köszi =) én is imádlak =) nyugi lesz még.sok sok sok =)

    ancsi:) : köszi =) ashley jacksonnal jött össze =) olvass vissza.mikor Lola bejelentette hogy terhes.

    =) letti <3

    VálaszTörlés